Khamis, Februari 17, 2011

KALAU DINEGARA ASAL DIA DIBURU SEPERI BABI HUTAN. DIMALAYSIA DIA KURANG AJAR !


(TERLALU KURANG AJAR DAN BIADAP)
P.Waythamoorthy merupakan Pengerusi HINDRAF yang berlakon konon-kononnya sakit dan kemudian dihantar ke luar negara. Selepas berada di luar negara, dia terus sihat dan enggan pulang ke Malaysia lagi kerana kononnya Malaysia tidak bebas. Pada masa yang sama, duit yang didermakan oleh masyarakat marhein kepada HINDRAF turut dibawa bersama ke London dan Waythamoorthy hidup di London dengan mewah hasil daripada wang derma para pengikutnya.

Dan untuk memastikan dia dapat terus hidup dengan wang derma daripada masyarakatnya yang sentiasa tersepit dan terkepit, dia perlu menimbulkan pelbagai isu yang menampakkan kononnya dia sedang berjuang bagi pihak mereka.

Matlamat asal yang kononnya menyebabkan HINDRAF ditubuhkan iaitu menyaman dan menuntut kerajaan British memberikan gantirugi kepada masyarakat India di Malaysia kerana membawa mereka ke negara ini dari India dari awal tahun 1900-an dahulu, nampaknya hanya tinggal cerita-cerita kosong. Sebabnya Waythamoorthy tahu, itu semua cerita tipu. Itu semua cerita temberang yang digunakan untuk menyedapkan hati masyarakatnya yang sebahagian besar daripada mereka, sangat kuat berkhayal dengan filem-filem Tamil.

HINDRAF gagal membuat perhimpunan besar dan menghuru-harakan negara ini kerana tindakan pantas polis. Mungkin kerana itulah, Waythamoorthy si bacul ini, melalak dari luar negara meminta polis agar membiarkan kaum kerabatnya dalam HINDRAF membuat kacau dan polis pula menjaga mereka agar tidak diserang oleh pihak yang tidak senang hati dengan kekacauan yang dibuat oleh HINDRAF.


Bijak tak kepala otak Waythamoorthy?
bijak penipu,pembelit.pembohong,pencuri....

sumber

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

DASAR PARIA.....

Tanpa Nama berkata...

kalau org india mahu pulang ke india. adalah amat dialu2kan. balik lah kenegara asal kamu. negara asal kamu pengotor mcm tong taik. balik lahh.

Tanpa Nama berkata...

MMG PARIAAAAA TAMBI NI..