Selasa, Disember 21, 2010

BLOGGERS PUN BOLEH MENGUBAHNYA......

ANDA SEBAGAI blogger Profesional ataupun  blogger picisan atau pun sebagai blogger tempelan,sebenarnya peranan anda tidak terhad kepada penulisan ,promosi , gossip , fitnah  atau apa saja.Banyak lagi aktiviti yang anda boleh lakukan.
Peranan terbesar yang boleh anda mainkan adalah mengubah persepsi masyarakat terhadap parti pembangkang.Kalau selama ini mereka hanya disogokkan lapuran kebaikan parti pembangkan dengan cara ceramah atau road show pembangkang dan Mereka langsung tidak dikhabarkan tentang kebaikan pemerintah.
Berbagai fitnah telah hamburkan terhadap Bn.Berbagai tohmahan dilontarkan kepada BN.Mereka sentiasa dihidangkan dengan cerita kebaikan PR.
Ikuti kesah ini: -email dari pembaca.
Saya adalah saorang "PELAYAR BLOG" yang sentiasa mengikuti perkembangan politik tanahair.Suatu hari sedang saya asyik melayari blog2 BN, datang saorang tua yang boleh dianggap berpengaruh ditempat saya itu ingin mengetahui apa yang sedang saya layari.Pada mulanya beliau agak marah dengan apa yang saya layari.Namun dalam sedikit  ruang yang ada,beliau terus menyuruh saya melayari blog parti pembangkang.Beliau ingin mengetahui dengan lebih lanjut berkaitan isu yang selalu beliau dengar dan dapat dari cara CERAMAH oleh YB PR.
Lama kelamaan beliau bertambah tertarik dengan apa yang dilayari.Dari satu blog kesatu blog beliau beralih pembacaan.Sehinggakan pada satu ketika beliau menjerit  " Betul Juga,Mana duit tabung tu...."... lalu saya berkonsi skrin komputer.Rupa2nya beliau baru mengetahui pekara sebenar berkaitan "TABUNG MEMALI".
Dari saat itu,beliau terus mengajak saya kekedai komputer untuk membeli satu unit LAPTOP BERSERTA
B BAND MODEM.Canggih.....
Beliau juga menjadikan saya sebagai guru tanpa tauliah mengajar beliau mengendalikan Laptop terbarunya itu.Dengan sedikit asas pengetahuan untuk melayari internet,beliau terus melayari blog2 yang terdapat diinternet.Beliau sangat merminat terhadap blog politik berbanding blog2 lain.

Berita terakhir yang saya dengar,beliau telah pun meletakan jawatan sebagai AJK PAS dikawasan saya bersama2 dengan keseluruhan keluarganya.
Begitulah kesahnya.
Anda juga boleh mengubahnya !


PAS MENGAMALKAN INFOMASI TERTUTUP .
DIBIARKAN PENGANUTNYA BERADA DIBAWAH TEMPURUNG.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS suka main kotor.
Banyak orang2 tua kena tipu dengan istilah JIHAD !