Jumaat, Januari 14, 2011

ANWAR IBRAHIM TAK LAYAK UNTUK DS NAJIB

JUMPA SAYA DULU SEBELUM DS NAJIB
Menteri di Jabatan Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Nazri Aziz, mencabar ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, berdebat dengannya mengenai Apco Worldwide (Apco) sebelum membuat cabaran berdebat dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.
Datuk Seri Nazri berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Datuk Seri Anwar, Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), yang mencabar Datuk Seri Najib berdebat mengenai 'Pelan 100 Hari' pakatan pembangkang yang dipimpinnya berikutan bidasan Datuk Seri Najib baru baru ini bahawa pelan itu bersifat populis dan tidak bertanggungjawab kerana tidak disertakan dengan punca kewangan bagi melaksanakannya.
'Jangan jadi pengecut. Suruh dia jawab isu Apco dan debat dengan saya dulu,sebelum jumpa DS Najib.' kata Datuk Seri Nazri

(cabar Anwar berkaitan APCO Worldwide)
Datuk Seri Anwar juga kelmarin mencabar Datuk Seri Najib berdebat bagi menentukan dasar ekonomi pihak mana yang lebih baik untuk negara itu.
Menurutnya, adalah wajar bagi Datuk Seri Najib menerima pelawaan berdebat itu kerana Datuk Seri Najib sering kali mempersoal dan memperlekehkan program 'Pelan 100 Hari' Pakatan Rakyat (PR).

PIRAHHHHH....ANWAR ! Bila dah bagi peluang memerintah lain pu;ak jadinya.Habis semua dijadikan harta mak bapak dia punya.Banyak sangat isu yang remeh temeh diutarakan berbanding dengan isu membela rakyat.

JAHANAM NEGARA BILA SUKU SAKAT KAU MEMERINTAH

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kaki pembohong ada hati nak berdebat !