Ahad, Januari 09, 2011

BIJAK MENGALIHKAN PERHATIAN BLOGGERS PRO KERAJAAN

SEJAK kebelakangan ini , semua perhatian bloggers pro kerajaan tertumpu kepada kemelut perlantikan SUK Selangor dan juga sikap rasis Adun Komtar terhadap penjaja mamak dikawasan tersebut.Begitu juga dengan peryantaan badap YB Selangor yang mempersendakan Raja2 Melayu telah mendapat tempat disemua laman bloggers pro kerajaan.
Situasi ini dilihat sebagai satu lencongan maut yang direka oleh pembangkang bagi mengalihkan perhatian bloggers ini kepada isu yang lebih besar.
Kalau kita amati dan memantau blog2 pembangkang,mereka langsung tidak peduli kepada kenyataan blog pro kerajaan.Secara senyap mereka telah memainkan peranan yang lebih aktif dengan memburuk2kan kerajaan menjelang PRK Tenang nanti.
Bloggers Pro Pembangkang telah mengambil kesempatan ini dengan menabur berbagai fitnah terhadap Kerajaan tanpa disanggah oleh bloggers Pro Kerajaan.Mereka langsung tak peduli akan hal yang berlaku diSelangor,PP dan isu peribadi YB PAS.Mereka terus menerus memberi tumpuan kepada PRK Tenang.
Bloggers Pembangkang ternyata bijak mengambil peluang yang ada.Mereka juga mempunyai penunjuk arah yang mahir terhadap hala tuju bloggers untuk menghentam kerajaan.
Sehinggakan MA PAS sanggup bertemu dan beramah mesra denga semua bloggers mereka untuk memberi arahan selanjutnya.
Kepada bloggers pro Kerajaan, PRK diTenang adalah kayu pengukur kepada PRU ke13, Jangan biarkan rakyat termakan dengan hasutan bloggers pembangkang.

Jom PANCUNG mereka diTenang!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

apa pun mereka diam kerana isu yang dikemukan oleh kita adalah benar2 belaka. Tiada FITNAH !

Teruskan perjuangan anda memancung bloggers Pembangkang!