Jumaat, Januari 21, 2011

MAZLAN ALIMAN KENA HALAU DITENANG .

GEMPAR....
Mazlan Aliman telah dihalau oleh peneroka disalah satu penempatan Felda kerana memberi ceramah sebelum waktunya.Beliau dikatakan datang kepenempatan tersebut untuk memberi beberapa ciri ceramah berkaitan Felda.Namun kehadiran beliau dikawasan tersebut telah mengundang rasa tidak senang kepada kebanyakkan peneroka dipenempatan tersebut.
Diberitakan,beliau bersama2 dengan saorang AJK PAS Felda Bt.Batu telah berada dikawasan LABIS sejak berita kematian ADUN Tenang disahkan.
AJK PAS BT.Batu tersebut adalah saorang anggota PAS yang membuat laporan Polis berkaitan rombongan murid2 sekolah yang mahu kemajlis DS.Najib diTenang.Murid2 tersebut telah didakwa sebagai ingin berkempen untuk BN !.
Dalam insiden beliau dihalau itu, Penghuni sebuah rumah telah tidak membenarkan Mazlan Aliman untuk menjadikan rumah tersebut sebagai tempat mengagih2kan risalah yang menghasut peneroka Felda.Berita ini tersebar dengan cepat dipenempatan tersebut dan sekumpulan warga tua telah mengarahkan supaya Mazlan Aliman beredar ketempat lain dengan segera.


HE HE HE.....
PADAN MUKA.
LEBIH SUDU DARI KUAH !
NYAH KAU DARI TENANG.......

1 ulasan:

Ali Abdullah berkata...

Pendakyah sesat PAS sudah mula bergerak sekarang. Padan muka dengan Mazlan... PAS sekarang lebih hina dari DAP yang memburuk2kan pemimpin Islam demi keuntungan politik meraka..

Nah PAS! kkhhhaaaiiiikk...Phtuhh...