Sabtu, Januari 29, 2011

PAP KENCING BEDIRI.DAP KENCING BERLARI.PAS IKUT JE !

Dakwaan bekas Perdana Menteri Singapura, Lee Kuan Yew bahawa wujudnya konspirasi dalam kalangan negara jiran yang mahu menjatuhkan Singapura adalah strategi beliau untuk menimbulkan kekecohan dan melaga-lagakan negara di rantau ini.
Presiden Majlis Belia Malaysia (MBM), Mohamed Maliki Mohamed Rapiee berkata, 
''Dalam hal ini, kita mahukan kerajaan Singapura pimpinan anak Kuan Yew sendiri iaitu Lee Hsien Loong menyatakan pendirian sebenar republik itu terhadap negara-negara jirannya sama ada menyokong kenyataan peribadi LKY itu atau sebaliknya kerana ia memberi kesan kepada hubungan antara negara di rantau ini.


Tokoh akademik, Prof. Emeritus Tan Sri Dr. Khoo Kay Kim pula berpendapat, dakwaan Kuan Yew terhadap negara-negara jirannya itu merupakan strateginya untuk mengalihkan perhatian rakyat Singapura terhadap masalah dalaman yang melanda negara tersebut.
Katanya, sejak beberapa tahun kebelakangan ini, Singapura mengalami masalah dalaman sehingga Kuan Yew terpaksa menutup sebuah universiti tempatan iaitu Universiti Nanyang tanpa sebab munasabah.
''Kita jangan layan dakwaan-dakwaan Kuan Yew. Beliau sudah menggunakan strategi yang sama sejak era 1960-an lagi dan semua orang tahu beliau ada agenda tersembunyi.
''Tindakan beliau itu semata-mata mahu melaga-lagakan rakyat negara jiran. Kita jangan lupa bahawa beliaulah punca berlakunya rusuhan antara kaum suatu ketika dahulu, jadi jangan ambil berat sangat mengenai dakwaan beliau itu," ujarnya.
................................................................
BANGSAT SUNGGUH LEE KUAN YEW NI.
Strategi dialah yang digunapakai oleh DAP sekarang ini.Tujuan politik mereka hanya
 mahu melaga2kan bangsa Melayu diMalaysia supaya dapat menjinakan
mereka dengan mudah.Bila orang melayu sudah menelan air ludah DAP,
maka ia akan meneruskan agendanya iaitu dengan Pecah Belah dan Perintah.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Singapork memang takut kepada bayang2nya sendiri.
Berani bersuara kerana ada ISRAEL !
BANGANG !