Sabtu, Januari 29, 2011

KURANG AJAR - FITNAH PAS DITENANG - PAKATAN RAKYAT DALANGNYA.

PAS sebar reka fitnah terhadap calun BN


Risalah di atas ini baru dijumpai di Taman Bahagia, Labis pada lebih kurang pukul 2:00 ptg tadi.

Dari pihak yang mendapat sumber ini memberitahu risalah ini telah disebarkan oleh dua anak muda berbangsa Cina yang menaiki morotsikal. Maklumat kami memberitahu bahawa pihak Pas sudah membayar seorang wanita Cina untuk membuat pengakuan kelak. 

Perkara sudah dikiaskan oleh Pengarah Pilihanraya Pas, Salahuddin Ayub dalam satu sidang akhbar. Walaupun beliau pernah meminta tidak main isu peribadi, tetapi beliau yang telah memulakan permainan perbadi dengan mereka-reka cerita mengenai isu tanah dan kini ftnah skandal Tok Ai.
 
Ianya sebahagian dari taktik kotor waktu terakhir kempen yang dilakukan oleh jentera berkempen PAS. Kualiti risalah ini menggunakan art paper menunjukkan ianya sesuatu yang terancang dari awal.

Sebelum ini, PAS ada memaparkan kain rentang berkenaan perkara yang sama.

Sepanjang kempen, Pas kerap kali mengeluarkan risalah palsu yang kononnya surat-surat dari Perkasa, Majlis Tempatan, dan risalah sabotaj  dan poster-poster palsu menggunakan nama Kelab Wanita Veteran BN Labis yang tidak wujud.

Malahan PAS akan bermain taktik kotor untuk membuat jalanraya sesak dan membuat rusuhan untuk menyusah dan menakutkan pengundi dari datang mengundi esok.
KURANG AJAR PUNYA MANUSIA.
BANGSAT LAGI BUSUK MACAM BANGKAI.
JAHANAM PAS.
JAHANAM PAKATAN RAKYAT.

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

CARA KOTOR DAN KEHABISAN ISU.
MEREKA SUDAH MENGELABAH.
CINA DOLL MANA DIA KUTIP TU...

PAPA GOMO berkata...

depa ni memang babi....sial anak haram dan patut di ajar..... paSHIT

blogenstarz berkata...

Gomo.
Debe jugok mu gomo.
DiTenang selalu jugo jumpo mu,tapi ambo tenun jauh jo...
He he he

Selamat mu diteneng selamat mu klek jumpo family !

Tabek springgggg gomo.Kejo kuak mu !

Salam semua... berkata...

Salam ziarah...

Apa, katanya risalah ini telah disebarkan oleh dua anak muda berbangsa Cina yang menaiki morotsikal...siap pakai agen bintang tiga?

Memang sah FITNAH DURJANA...baling batu sembunyi tangan...

Patut la depa takut buat press conference...hooi risiko tinggiiii.

Kalu yang ni, Papa Gomo lebih berani...ha..ha..ha

Tanpa Nama berkata...

oh sungguh tak ku sangka..
boroi macam tu pun ada arang nak..
cina plak tu..klo amah tu biasa lah dengar...
tak pe lah ...orang banyak duit broo..kan ..kan..kan..

Tanpa Nama berkata...

Ni lawak palaing kelakar sepanjang kempen PRK Tenang nih....hehehhe, sikit pun tak terjejas dgn fitnah murahan sampah nih....xpw, PAS bole cuba trick lain kali:)

Kalau benar kisah nih tentu selepas aje hari penamaan calun dah habis keluar cereta rekaan nih, org2 PASngok maunya berdiam diri tunggu sampai kempen nak habis!!

Last trial...but sorry, cerita kelakar dan hanya layak di buang dlm tong sampah, sekian.

*Pengundi setia DUN Tenang dulu, kini dan selamanya*

Tanpa Nama berkata...

hahahahaha...mmg kelakor giler doww....isu hamPAS!!! kahkahkah...kecian btul dgn PAS. Tabikkkk kepala lutut ko ler buat isu bangang tahap cipan ni...wei pencacai2 hamPAS cuba taktik lainlah!! Apapun aku dan rakan2 di seluruh Tenang x makan dgn isu BODOH ni!!! Buatlah apa pun kami TETAP UNDI BARISAN NASIONAL...sory yek, cuba lagi!!

Shahalamkini berkata...

Taktik kotor biul yang dimainkan oleh pihak yang inginkan kerusi DUN Tenang menjadi milik pembangkan adalah satu pekara seumpama asah parang sewaktu pokok nak tumbang.tampa disedari pokot itu menimpa diri sendiri

Tanpa Nama berkata...

kesian, memang x ada modal utk berkempen dah.. :-(