Khamis, Januari 13, 2011

PAS SETUJU GADIS MELAYU JADI GRO DISELANGOR !

Exco perumahaan dan kerajaan tempatan, Ronnie Liu  mengesahkan pekeliling berhubung perkara itu telah dikeluarkan kepada presiden MPSJ, Md Adnan Ikhsan pagi ini untuk menarik semula syarat itu kerana kerajaan negeri tidak menyedarinya.

"Kami tidak dirujuk . Sebab itu, kita minta mereka tarik dulu,” kata Liu.
Kerajaan negeri Selangor hari ini mengarahkan Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) untuk membatalkan balik garis panduannya yang melarang orang Islam bekerja di tempat-tempat yang menyajikan minuman keras,

"Garis panduan tersebut dikeluarkan adalah  kerana pengambilan pekerja beragama Islam di premis-premis berkenaan dikatakan bertentangan dan melanggar Seksyen 18 (2), Enakmen Jenayah Syariah." ujar Md.Adnan Ikhsan.

Namun Ronnie Liu telah mengarahkan ianya ditarik balik atas sebab kekeliruan pandangan exco negeri.
Sementara itu,rakan kongsi DAP dan PKR iaitu PAS hanya berdiam diri terhadap isu penarikan larangan tersebut.Ini menunjukkan seolah2 Ronnie Liu sangat berkuasa terhadap ugama Islam dan PAS hanya terkebil2 bila diherdik oleh Ronnie liu.PAS langsung tiada bersuara mempertahankan larangan tersebut.
Ini bererti PAS bersetuju kepada umat Islam diSelangor untuk berkerja dipremis2 yang berkaitan dengan ARAK! . Lagi ramailah anak gadis Melayu yang akan menjadi GRO !

Ini lah PAS yang sebenarnya. Hanya berani bila YB BN yang melakukannya.Tapi bila YB PKR / DAP yang melakukannya,dianggap sebagai menjernihkan keadaan.

(Kerja ditempat yg ada ARAK..... ana OK !)

SUDAH TERANG LAGI BERSULUH.PAS HANYA MENJADIKAN ISLAM SEBAGAI ALASAN UNTUK BERKUASA.
JAUH SEKALI HENDAK MENEGAKKAN SYIAR ATAU DAULAH ISLAMIAH DIMALAYSIA.
PAS ADALAH KUDA TUNGGANGAN DAP DAN PKR.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dulu PAS sibuk suruh BN mengalihkan kilang CARLSBERG diShah Alam tu.
Sekarang ni dijadikan tempat rujukan pelajar U pulak.

Haramjadah betul.....

red berkata...

PASrael... hohoho

hangkedee berkata...

bulat kosong tak berisi dan tak bermakna