Rabu, Januari 26, 2011

SALAHUDIN AYUB LIDAH BELENGKOR !

Naib Presiden PAS, Salahudin Ayub mendedahkan calon BN, Mohd Azahar Ibrahim didapati cuai dan lalai ketika memegang jawatan Penolong Pentadbir Tanah Daerah Segamat sehingga disaman pada tahun 2004 oleh tuan tanah, Mansor Mohamad.
Katanya, Azahar yang dikenali dengan panggilan Tok Ai telah disaman di Mahkamah Tinggi Muar melalui Saman Pemula No: 24 (L) - 674-2004 berkaitan kes siasatan hartanah HS (M) 535, Lot 2091, Mukim Jabi, Daerah Segamat.
Menurut beliau, disebabkan kecuaian dan kelalaian Azahar yang ketika itu sebagai Penolong Pentadbir Tanah Daerah Segamat telah mengakibatkan satu Perintah Jualan ke atas hartanah Mansor Mohamad pada 18 September 2009.
"Kerana kecuaian Tok Ai tanah tersebut secara tidak sah telah dilelong pada 1 Disember 2003 dengan harga RM70,000," ujarnya


Itulah modal Din PR untuk meyingkirkan calun BN diPRK Tenang.Beliau seterusnya menganggap pendedahan itu bukannya serangan peribadi calun,sebaliknya sekadar memberitahu  berkaitan kredebiliti calun yang bertanding.
Pandai sungguh Din PR ni Pusing kenyataan.Sebelumnya beliau memberi kenyataan tidak mahu menyerang peribadi calun yang bertanding.
Lidah bercabang betul !
DIN PR.... Tunggulah,Masa kau akan tiba jua.Jangan sampai kau melutut dihadapan orang ramai nanti.
                                                   Jangan sampai anak bini kau lari malam.....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Penghujung nyawa Din PR digunakan untuk memfitnah Tok Ai.
Din PR akan terlentang nanti !