Rabu, Februari 09, 2011

AZMIN KATA ADIKNYA KILANG FITNAH !

Kenyataan demi kenyataan oleh Ummi Hafilda Ali untuk menyerang abangnya, Azmin,
semata-mata dianggap fitnah oleh Timbalan Presiden PKR itu.
Sehubungan itu, kata Azmin "Fitnah tidak perlu diulas."
"Saya tak minat nak komen fitnah," katanya ketika ditemui selepas menghadiri mesyuarat mingguan kepimpinan PKR di sini, semalam.


Azmin berkata, orang ramai sudah muak dengan apa yang didedahkan Ummi Hafilda.
"Sehubungan itu, saya tak fikir ia akan menjejaskan PKR," katanya.

Ummi Hafilda dalam kenyataan baru-baru ini mendakwa, Azmin bertindak tidak wajar terhadap Tun Dr Mahathir Mohamad sedangkan bekas Perdana Menteri itu telah begitu banyak berjasa kepadanya sebelum beliau diambil bekerja dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Selain itu, Ummi Hafilda juga mendakwa mempunyai bukti kukuh salah laku moral yang dilakukan Anwar dan abangnya sehingga menyebabkan Anwar dipecat daripada jawatan Timbalan Perdana Menteri oleh Dr Mahathir.
Ummi Hafilda juga pernah menyatakan mahu memfailkan saman berjumlah RM700 juta terhadap Anwar, Azmin; Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail; Pengerusi DAP, Karpal Singh, dan Pas atas dakwaan salah laku mereka terhadapnya pada 1997.

4 ulasan:

Mohd berkata...

Azmin bontotnya pun telah diberi kpd Anwar. Bininya pun Shamsidar telah dibalun oleh Anwar sampai dapat Afiffa.
Apa nak di kato?

Tanpa Nama berkata...

Azmin kena bertaubat dan dedahkan kesemuanya....

Itu adalah lebih baik daripada terus dengan syndrom penafian !

Tanpa Nama berkata...

Orang biasa kalau kena fitnah perkara pertama yg akan kita lakukan ialah untuk membuktikan bahawa fitnah yg dilemparkan itu tidak benar - bagaimana? Tentulah biasanya kita akan menafikannya dgn hujjah2 yg kukuh beserta bukti2, bukan setakat menafikan dgn hanya berkata - oo itu fitnah dan saya tak perlu ulas! Haiya...itu macam manyak senang lorrr. Dan setelah menafikan biasanya kalau kita nak clearkan nama kita tentulah kita berani utk bersumpah dilaknat Allah jika kita berbohong....abes tuh kalau yg made dunno setakat cakap itu hanya fitnah, xmau buat ulasan, berusmpah laknat pun xmau then sekurnag2nya tentu mau saman..nih semua pun tarak...

Cam pepatah Melayu kata, Berani kerana benar, takut kerana salah tuh mmg tepat sekali!

q0l0p berkata...

satu jer nak bunuh ummi ni min..

buat ujian DNA Afiffa yang tak leh diragui seperti mana ujian yg dulu tu..