Isnin, Februari 28, 2011

HINDRAF - HAIWAN LOW CLASS SUKA BUAT KACAU !


MEMBURU BABI DI TENGAH PEKAN DI HARI CUTI
Apa ni..tangkap. lepas, tangkap..lepas...
Kalau buru sapi  hutan ke, tamadau ke...payau ke..landak pun, boleh gak dibuat lauk. Ni buru babi hitam, nak jual pun tak laku.
Ngapa babi hitam yang sejumlah 109 ekor tu dah ditangkap kemudian 101 orang dilepaskan pulak? Kan ke sah-sah diorang lakukan kesalahan jenayah berhimpun secara haram?
Aku sebagai rakyat Malaysia yang cintakan keamanan dan kemakmuran amat tidak puas hati dengan tindakan pihak berkuasa acah-acah buat gempak macam tu. Nak ambik tindakan, biar betul-betul gempak.
Buat buang tenaga...sia-sia jer abang-abang polis tu berkawal, menyurai dan menahan babi babi tu...patut-patut hari ni bercuti rehat di rumah, tak pasal-pasal kena memburu babi kat tengah pekan. Bukan senang nak buru babi yang pandai menyalak, mencarut dan maki hamun..berak merata-rata.
Tak sempat samak badan, dah lepas balik babi-babi tu. Boleh jamin ke diorang yang lepas tu insaf dan meninggalkan Hindraf?
Kesalahan dah jelas. Menganggotai pertubuhan haram dah satu kesalahan, buat pulak perhimpunan haram. Memang haramjadah laa...menyusahkan orang pulak tu..
Rakyat dah naik hangin tengok kelakuan babi hitam tak sedar diri ni...korang menyalak sampai keluar anak tekak pun, bukan boleh ubah keturunan korang jadi merak.
Yang aku heran, kenapa KDN ni sabar sangat? Humban jer diorang ke Guatanamo..sapa pun tak cakap apa dah..kalau bela di ISA pun, jenuh pulak kena  bagi makan...Biar lantaknya mampus ngerekot kat situ. Biar diorang tau whether the sky is high or low... mughallazah betul la babi hitam ni.
HINDRAF PARIAH
LOW CLASS PEOPLE.
SUMBER:
PEJUANG BANGSA

5 ulasan:

Mohd berkata...

Kalau dah Pariah tu Pariahlah jugak

Tanpa Nama berkata...

Rakyat pun mesti tahu juga.... kalau semua nak tangkap masuk lokap.... penuh lah lokap... Nak masuk penjara tak boleh pulak... kerana belum jatuh hukum... faham tak...????? Kena lah baca sikit undang-undang. Kes itu pun boleh dijamin... bukan kes bunuh ?? Faham.... Kalau semua masuk penjara... tanpa perbicaraan kata tak demokrasi lah... tak adil lah... melanggar hak asasi manusia lah... faham tak?????. Kalau tak faham juga jumpa KPN tanya sendiri lagi senang....eee... baru faham... tak tukar sama 109 orang tu.....

dzimba MMIM berkata...

anwar yang suruh tu.. mahu create huru hara dan negatif imej..politik semuanya

hangkedee berkata...

Adakah sejarah salah? Mana ada kasta Brahmin yang sanggup datang ke Malaya semasa Pemeritahan British dulu,berkerja sebagai Buruh Estet.Yang datang adalah golongan PARIA.Maka beribu kali bernasib baik di beri kerakyatan Malaysia,kemudian memberontak mendakwa di zalimi.Siapakah sekarang yang Paling Kaya di malaysia Adakah Anandan Itu Melayu? wahai paria HindraF.

Tanpa Nama berkata...

kalau dah hangus.. otak pun hangus..