Sabtu, Mac 26, 2011

BERZINA LEBIH BAIK DARI MENAYANGKAN VIDEO PORNO

Nik Aziz sudah tenggelam punca.Kenyataan beliau berkaitan video sex Anwar tidak melambangkan beliau menentang perzinaan.
Video tersebut kalau dipertontonkan kepada manusia jenis haramjadah ni yang asyik dengan tadbir mereka v pun mereka tidak akan percaya bahawa itu adalah Anwar!

Kesian aku tengok maka bapak depa ni, tersalah ajar anak kot! Sebab tu mereka tak tahu mana yang halal dan mana yang haram! Mari kita baca statement dari Wali selipar mengenai kes Anwar ni:


Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan perbuatan menayangkan rakaman video seks yang dikatakan membabitkan seorang pemimpin pembangkang bersama seorang pelacur warga China di sebuah hotel kepada pihak media sebagai perbuatan tidak bermoral.

Mursyidul Am Pas itu berkata, lebih memalukan apabila perbuatan itu didalangi tiga 'individu bergelar' dan pernah menjadi pemimpin sebuah kerajaan negeri.

Katanya, beliau berasa amat malu untuk membaca berita mengenai pendedahan skandal terbabit ­kerana ia dilaporkan oleh ­semua media massa di negara ini.

“Saya berasa malu, berasa seolah-olah berada di negara lain. Saya tak tahu kenapa pemimpin yang rata-ratanya berbangsa Melayu dan beragama Islam menjadi individu yang tidak bermoral.

“Kita orang Melayu sudahlah duit tak ada, ilmu tak ada, moral pula hancur. Mana lagi bahagian yang bangsa lain boleh tertarik dengan kita?" katanya kepada pemberita selepas ­menyampaikan kuliah mingguan di Dataran Ilmu, di sini, semalam.

Nik Aziz berkata, pemimpin atau tokoh yang mempunyai gelaran sepatutnya menunjukkan tauladan yang baik, bukan mempamerkan keaiban orang lain.

“Mereka ini diberikan gelaran sedemikian rupa dengan harapan boleh membimbing rakyat, tapi apa yang berlaku adalah ­sebaliknya.

“Kalau pemimpin sanggup buat macam ini, rakyat apa lagi. Seks ini benda yang aib tetapi tiba-tiba ia dipertontonkan kepada umum, macam tak ada ­agama,” katanya.

Cuba korang amati segala perkataan Nicky Ajis ni, langsung takde penafian bahawa Anwar yang terlibat, Nicky tahu itu memang Anwar tapi Nicky kata kenapa nak dedah. Rosak segala rancangan dia nak merampas kerajaan Persekutuan.

Subahat namanya !

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nik Aziz dah nyanyuk dah.Kenyataan beliau sebagai melepaskan batuk ditangga dan kosong !

Nur Misnan berkata...

dua2 jangan buat
tambah dosa kering jer..

tengok video hantu kak limah balik umah lg syok.. hu3

Tanpa Nama berkata...

woi nik ajis..abis tu pelakon sebenar tu agame ape? mu g tanye die..mu nati ghoyak samo dio..nate mu nuor..! mu ni mace mghalalkan je pe nuar buat? sudahla nik ajis..pulg balikla segalo duet yg nuar dok bagi kt mu..mu make budu nnt smbil tgk video nuar nnt..kui..kui..

kedai buku perintis berkata...

bila hati gelap.Tuhan pun tidak menjaga aibnya lagi.Amaran berkali kali datang,namun egonya melawan kekuasaan Tuhan.para penyokong harus melihat dari kronologi anuar yang tak habis habis tentang tingkah salah lakunya.Takkan terfikir kenapa anuar diakhir usianya masih diaibkan .Kenapa solat hajat yang dibuat tidak membantu anuar dalam menjaga maruah pakatan malah dibuka sedikit demi sedikit...

Tanpa Nama berkata...

kalau macam tu, tiga saksi yang melihat penzina utk dapat bukti juga bersalah lah ya pok nik?