Selasa, Mac 15, 2011

DNA - ADA MAKNA BARU BAGI PKR !

BAGI mempertahankan Anwar,makhluk sekor ni akan membuat road show menerangkan makna DNA versi PKR kepada orang ramai.Road show ini dibuat bagi mengalihkankan perhatian rakyat kepada kontroversi DNA Anwar.

"PKR akan menggerakkan jenteranya di seluruh negara dengan membangkitkan semula isu kontroversi sekitar kematian model Mongolia Altantuya Shaariibuu yang didakwa sesetengah pihak melibatkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

Program itu dirancang sebagai tindak balas kepada demonstrasi bersama - antaranya melibatkan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) - bagi mendesak Ketua Umum PKR menyerahkan sampel DNA kepada pihak pendakwaan di mahkamah.

Ia akan digelar DNA sebagai singkatan untuk "Datuk Najib Altantuya", kata setiausaha agungnya Saifuddin Nasution dalam sidang media selepas mesyuarat majlis tertinggi Pakatan Rakyat di parlimen.Saifuddin yang juga anggota parlimen Machang berkata program itu melibatkan ceramah dan pengedaran risalah.
Ditanya tentang bantahan kumpulan NGO di ibu pejabat PKR semalam, Anwar mengaitkannya dengan usaha Umno untuk menanganinya.

HEBAT............Tapi BANGANG !
Kaki jilat juboq Anwaq sekor ni memang bijak konar baring.
Apa sekali pun dia akan membela Anwar biarpun diri sendiri yang akan
menangung malu serta disahkan bersubahat.
Dia ini memang pakar pembelit yang sangat disayangi Anwar.Hidupnya hanya menipu rakyat !

2 ulasan:

Mohd berkata...

Buat cari dosa aje kerana bersubahat dgn Anwar al-juburi.
Lebih baiklah Saifudin ni turut sekali meliwat. Sudah tentu dapat merasa kenikmatan sedap kemut keliling!

Tanpa Nama berkata...

Tiada jaminan masa depan bila bersama PKR.Musnah segala2nya !

ex.PKR