Rabu, Mac 16, 2011

JUARA PUTAR BELIT FAKTA

Anwar memang suka berbohong, temberangnya cukup hebat dan bernas memperdayakan rakyat supaya meraih sokongan untuk menaik kemarahan rakyat terhadap institusi Kerajaan.
Percakapannya amat biadap apabila mempertikaikan tindakan polis terhadapnya, sepertimana tuduhannya yang mengatakan tangkapan dilakukan keatas beliau adalah salah dan tidak mengikut undang-undang yang telah diselaraskan.

Bagaimanapun apabila perbicaraan bersidang, waran tangkap yang telah ditandatangani oleh Anwar tidaklah dipertikaikan di mahkamah, tetapi dimedia massa tunggagannya mengatakan sebaliknya.
Anwar memang suka menyalahkan orang lain, contohnya menyalahkan wartawan kononnya kerana salah melaporkan berita yang akan merosakan nama dan mengaibkan Anwar dan PR.

Akan tetapi tidakkah Anwar merasa malu kerana ini adalah kali kedua beliau naik mahkamah kerana kes liwat..?

Tidakkah Wan Azizah merasa malu..?? Tidakkah seluruh pakatan PR dan pemimpin mereka merasa malu..??

Kalau fitnah kenapa tak diberikan DNA untuk diuji dimahkamah untuk menentukan Anwar bersalah ataupun tidak..?? Kenapa takut sangat..??

Kenapa Wan Azizah terus mendiamkan diri, tak bertanyakan Anwar supaya diserahkan DNA agar dapat menebus malu anak-beranaknya kepada seluruh rakyat Malaysia..??
Ataupun Wan Azizah dah tahu segalanya tetapi mendiamkan diri kerana terpaksa.?
Persoalannya, adakah mahkamah perlu meminta izin tuan badan untuk memberikan DNA..? Jawapan yang tidak munasabah, kerana DNA tersebut adalah bukti utama yang menentukan Anwar bersalah ataupun tidak.

Jika benar Anwar tidak bersalah kenapa nak berdalih lagi, enggan memberikan DNA..?? Memang dah nampak sangat yang Anwar ni bersalah apabila benda senang ni pun dia takut nak buat, mengelak daripada kebenaran.

Apa sekalipun Anwar memang kaki putar alam.
Dia bernyawa kembali dengan belas ikhsan Abdullah Badawi !.Langsung tidak bersyukur diatas kebebasannya...

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bapak pembohong !