Selasa, Mac 22, 2011

RAMUAN ISTIMEWA DARI PAKATAN - UNTUK LELAKI !

Semuanya berkaitan isu video sex....yang terbaru !
Tayangan Perdana kepada editor-editor
pagi tadi mengenai sebuah pita rakaman
seks seorang pimpinan Pembangkang..

difahamkan dalam masa 20 Minit sahaja
lelaki tersebut berjaya melakukan klimaks
sebanyak 2 kali...
 
KP rasa lelaki tu mesti pakai
ubat kuat yang selalu diiklankan
didalam lidah rasmi PAS...

Ni yang KP nak try ni...
2 kali dalam masa 20 Minit Beb...
produktiviti dijamin berkualiti...

sebab tu kadang-kadang pemimpin itu cakap

"anak cina anak saya.
anak india anak saya,
anak melayu anak saya
anak azmin anak saya"
heheheheh
 
 
sumber:
Krisputra
 
Dasyat sungguh ramuan ubat kuat mereka.
Kalau dikomersilkan... boleh buat dana PRU13.
Pasti laris !

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Yang hairannya....
Juak2 mereka tak tengok lagi video tu.. tapi sudah tahu siapa pelakunnya...
Dasyat !

Tanpa Nama berkata...

Belum tengok video tapi dah tahu siapa pelakin siap tahu yg palakon tu buncit. Nampak sangat video upahan buatan PKR nak divert isu dari isu DNA yg sedang meletop. Lepas tu boleh tudoh pihak lain konspirasi. Licik.

KL BOYZ berkata...

macam kenal jer siapa yang cakap anak-anak dia...biar aku teka., Syeikh AL-Anwar AL-Juburi....
tul tak..??

ALahaI sI LunCAi berkata...

KO JANGAN BRO,

JANGAN RAHSIAKAN RAMUAN TU. JOM KITA SAMA SAMA...