Sabtu, Julai 02, 2011

BLOGGERS - JANGAN LEKA DENGAN "AMBINGAI BERSHIT"

Sedang kita para bloggers pro kerajaan asyik ghairah menulis perihal Ambingai Bershit, Kita jangan lupa dengan isu yang lebih besar darpada agenda Ambingai itu.Cadangan Ambingai untuk mengadakan perarakaan raksasa Bershit adalah semata mata untuk menutup atau mengalih pandangan rakyat terhadap isu kemelut yang melanda Pakatan Haram.Terutam kemelut Ketua Umum PKR yang hampir menuju penghujung jalan berpolitik.

Inilah jalan terakhir bagi Pakatan terutama Anuar untuk mendapatkan kembali undi bodoh mereka yang telah hampir jumud.

Selain daripada itu , Bershit juga akan menjadi medan Pakatan untuk memilih YB baru mereka menjelang PRUke 13. Ini memandangkan hampir kesemua YB Pakatan adalah dipilih oleh pengundi yang bodoh dengan hanya menilai kepada keberanian YB tersebut melanggar Undang2 Malaysia. Tiada satu pun YB Pakatan dipilih melalui jalan Yang bersih.Semuanya dipilih berlandaskan isu2 bodoh yang mereka timbulkan sendiri.

Jika Bloggers pro kerajaan bertali arus menerbitkan artikel mengenai bershit , secara tidak langsung mereka mendapat publisiti yang percuma.Ini juga akan menaikan lagi ranking Ambingai2 tersebut dimata pengndi yang bodoh.

Pada kebiasaannya Pakatan akan menggunakan pendekatan meraih simpati dengan cara mengkambing hitamkan sesaorang seperti Ambingai untuk Ambingai2 yang lain mendapat undi simpati.Inilah strategi LKS dan LGE gunakan pada PRU12 dimana mereka telah menakluki lima negeri.

Dengan sebab itu , biarkan Pihak Keselamatan menjalankan tugas mereka dengan sebaik mungkin.Kita hanya boleh memberi  bantuan dalam bentuk pengetahuan dan bukannya dalam bentuk menjalankan tindakan.

Sumber2 yang boleh diperayai, PDRM akan memulakan operasi pembersihan sebelum dan selepas Bershit diadakan.

Ambingai memang anak haramjadah !

Tiada ulasan: