Jumaat, Julai 22, 2011

KEMATIAN YBH - DAP MASIH TIDAK BERPUAS HATI

BANGSAT !

 
Keluarga Teoh Beng Hock kemungkinan memohon agar diadakan satu semakan kehakiman ke atas penemuan suruhanjaya diraja yang menyiasat kes kematian setiausaha politik kepada seorang wakil rakyat DAP itu.
“Keputusan bunuh diri tidak dapat diterima oleh keluarga (Teoh),” kata peguam kepada keluarga Teoh, Karpal Singh kepada pemberita di sini hari ini.
 
 

“Suruhanjaya diraja adalah tribunal yang rendah dari struktur undang-undang dan apa sahaja keputusan dibuat oleh tribunal yang rendah boleh disemak balik oleh Mahkamah Tinggi,” kata beliau.

Karpal yang juga Pengerusi DAP kebangsaan berkata, beliau sedang meneliti laporan suruhanjaya itu “baris demi baris” untuk menentukan tindakan susulan, yang akan diketahui menjelang awal minggu depan. - TheMalaysianinsideanuvajiass

Dah agak dahhh..diorang tetap tak berpuashati dengan keputusan yang telah di buat walaupun siasatan di raja telah di jalankan dan mengikut kehendak keluarga TBH.

Ape lagi yang tak kena? semua saksi telah di panggil dan semua keterangan telah di bentangkan malah pakar yang di lantik oleh Bar Council juga mengesahkan penyebab kematian TBH adalah kerana bunuh diri.

Kalau nak di ikutkan deeayypig patut di seret ke muka pengadilan kerana terlibat dengan kegiatan penyelewengan dan rasuah secara langsung serta penyebab kepada kematian TBH. Namun di sebabkan kematian saksi utama selain pegawai penyiasat juga turut di ugut, ramai di antara mereka yang di syaki juga enggan memberi kerjasama bagi membantu siasatan!

Kalau macam ni la rakyat perlu tau berapa banyak lagi duit rakyat di perlukan oleh deeayypig untuk memuaskan hati mereka?? atau DAP nak tunggu TBH bangkit dari kubur dan ceritakan perkara yang sebenar, baru diorang puas hati??
harkkk ptuihhh!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jangan dilayan lagi puak puak ni....buatlah apapun lg...puak2 haramjadah ni tak akan puas hati punya....biarkan lah anjing2 ini menyalak selama mana dia mau...jgn dipeduli...dah letih nnti dia diam sendiri

hayyiabidin berkata...

bodoh sangat ker SPRM bunuh tetamu dirumah sendiri 2 orang pulak tu!