Selasa, Mac 12, 2013

PAKATAN RAKYAT MEMANG KAKI SUNDAL




Memang dah menjadi norma bagi puak - puak Pakatan ni terlibat dalam aktiviti - aktiviti yang tidak bermoral macam ni. Maka sebab tu la rumah urut di Selangor tu bersepah.

Lepas ni dah tentu akan ada pencacai - pencacai Pakatan Pembangkang tu yang akan kata, 'Ala, apa nak heran. Diorang bukan Islam pun. Lantak la diorang nak buat apa'.

Kemudian diorang pasti akan kaitkan dengan Si Chua Soi Lek tu. Hah!!! Nampak sangat la yang diorang ni memang mengamalkan sikap 'dwi-standard' dalam sesuatu isu.

Tapi apa nak heran ye tak. Sebelum ni pun, Si Ketua Penipu tu dah Halalkan semuanya. Asalkan maksiat macam ni dibuat ditempat yang tertutup. Jadi, tak kira la sama ada Islam atau tidak, semuanya Halal dan tak berdosa belaka!!!
Adakah foto di bawah ini pemimpin pembangkang yang sedang berseronok dengan sekumpulan GRO ??? Menurut sumber foto-foto ini di rakam di sebuah pusat hiburan tetapi lokasinya tidak di ketahui. 
Apapun sudah menjadi kebiasaan bagi para pemimpin PKR,DAP dan juga PAS sarat dengan skandal seks tidak kiralah dengan GRO, isteri orang malah dengan anak sendiri pun mereka bikin cerita. 
Tidak sah kalau tidak ada skandal seks dari kalangan mereka. Ingat seks ingat PR !!!

Apapun kita masing-masing ada otak serta akal, masing-masing ada pendapat....fikir-fikir dan renung-renungkan dan cari sendiri kebenarannya. Jangan kita buta dan dibutakan !!! - Sumber


Tiada ulasan: