Sabtu, Disember 25, 2010

1M DIBENCI . DAP DIJULANG. PKR DIBELA. PAS DIKUDA

Exco Kerajaan Tempatan Negeri Selangor Ronnie Liu berkata arahan pengharaman logo 1Malaysia dihenti sementara. Menurutnya ada kekeliruan mengenai isu logo ini. Ia akan di bincangkan semula dalam mesyuarat Exco Rabu ini. Minggu lalu kabinet komunis Khalid telah mengharamkan logo 1Malaysia. Majoriti rakyat melihat usaha ini sebagai ketakutan Khalid terhadap bayang-bayang nya sendiri.
PENGHARAMAN LOGO 1M daripada dipamirkan ditempat awam diSelangor,adalah satu tindakan yang paling BODOH dan BANGANG sekali  yang pernah dibuat oleh saorang YB Selangor.Ini menunjukkan getapa rendahnya minda intlektul YB tersebut yang mengeluarkan arahan tanpa berfikir akan akibatnya. Tidakkah beliau pernah berfikir bahawa tindakannya itu akan membawa malapetaka kepada kerajaan PR diSelangor diPRU 13 nanti.
Rakyat Selangor memang sudah muak drngan kerenah kerajaan PR yang ada sekarang.Dari MB sehinggalah kepada SETPOL beliau,semuanya pandai bersandiwara.YB2 pula sengaja memainkan sentimen politik perkauman.
Kebanyakkan YB2 Selangor hanya mementingkan perut sendiri dan kroni daripada membela nasib rakyat.Kalau ada yang menerima tender kerajaan , itu kerana  pertolongan yang telah dibuat semasa PRU12. Mereka inilah menjadi penyagak sepenuh masa diSelangor.
Daripada isu pasir,hinggalah kepada pembinaan kandang BABI terbesar diASIA, semuanya dibuat tanpa rundingan dengan agensi2 kerajaan yang lain. Mereka menganggap Selangor sudah menjadi hak milik mutlak kepada PR dan mereka sesuka hati untuk berbuat apa saja.

KESIMPULANNYA....... GANGSTER BANGSA CINA diSelangor telah membalas dendam kepada kerajaan Malaysia dengan MENGOREK SEHINGGA LUNYAI KHAZANAH selangor untuk menambah kekayaan mereka.
ORANG MELAYU SELANGOR DAPAT APA ????

UBAHLAH LANSKAP POLITIK SELANGOR PADA PRU13.
RAKYAT SELANGOR MENJADI  BIJAK DENGAN MEMBUANG
PAKATAN RAKYAT!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAKATAN HARAM.
BAIK KAU GANTUNG SAJA GAMBAR
MAO TZE TONG.LAGI BAGUIH...

DASAR KOMINIS PEKLAQ !

Bahtera Merdeka berkata...

Masih ramai masyarakat China dan India yang tidak suka dengan cara DAP berpoltitik.

Majoriti rakyat memahami dan menikmati dasar-dasar yang terbaik yg tlhdilaksanakan oleh UMNO-BN selama ini.

Pembangkang hanya mahu merampas kuasa memerintah dengan cara merampas dan merosakkan kebahagian rakyat selama ini.

Saya yakin dengan perbuatan dan kerenah pembangkang di negeri-neri yg mereka kuasai, rakyat bertambah benci dan makan menolak mereka selepas ini.

blogenstarz berkata...

B MERDEKA

Memang begitulah mereka...

Teruskan perjuangan anda dengan berblog !