Sabtu, Disember 25, 2010

HA HA HA ... ANWAR IBRAHIM HANYA LEVEL PASAR NAT

MALU MALU MALU....


Dato Seri Nazri Aziz menyatakan Anwar Ibrahim ni taraf Pasar Malam atau level Pasar Nat sahaja kerana menyampaikan penjelasan mengenai APCO di ceramah ceramah nya yang di adakan sekitar pasar pasar malam atau dipasar2 sehari.Semuanya berkaitan APCO.
Yang dijajanya hanyalah APCO worldwide.APCOp25 langsung tak disentuhnya....

(ini israel punya)



(ini simbol teknologi radio 2hala
yang digunakan diseluruh dunia)

Di Parlimen Anwar Ibrahim Kecut Telor.Hilang kerandut melayutnya.

Ha ha ha ..... he he he

Nazri Aziz telah mendedahkan dua dokumen bagi membuktikan Datuk Seri Anwar Ibrahim pembohong besar apabila mendakwa APCO Worldwide berperanan dalam kempen gagasan 1 Malaysia, yang turut dikaitkan dengan One Israel.
Dokumen pertama ialah surat daripada APCO Worldwide yang membawa kepada penggantungan Anwar dari Parlimen selama enam bulan. Dokumen kedua adalah kenyataan notari berkanun oleh Robert Shrum, konsultan politik, yang membantu menggubal konsep One Israel.Kedua-dua dokumen itu menafikan APCO Worldwide ada hubungan dengan kempen One Israel Tel Aviv yang diperkenalkan 11 tahun yang lalu.



seterusnya:


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau dekat pasar malam bukannya ceramah,itu jual ubat!

Unknown berkata...

Salam. Singgah sebentar di blog tuan yg menarik ini. Tahniah !...mohon izi utk linkkan blog saya di sini jika di izinkan. Link saya :http://ibm-akusayangumno.blogspot.com. Sambil itu saya sudah register as your followers dnan akan linkkan blog tuan ke blog saya. Terima kasih....Slmt berjuang.....

blogenstarz berkata...

IBM

ASAP dan terima kasih banyak.