Jumaat, Disember 17, 2010

SIAPA DISEBALIK WIKILEAKS

Sejak akhir2 ini heboh dan gempar dengan pendedahan demi pendedahan yang dibuat oleh pencuri maklumat alam siber.Pendedahan yang dibuat boleh menyebabkan sesuatu iasu yang tenggelam akan menjadi panas.Yang panas akan bertambah panas.Yang beku akan menjadi cair dan seterusnya.
Negara malaysia juga tidak terkecuali daripada menjadi mangsa wikileaks apabila isu Anwar Ibrahim menjadi semangkin hangat.
Wikileaks mendakwa,Anwar ibrahim memang terlibat dengan liwat sepertimana yang dilaporkan oleh
LKY semasa pemerintah beliau keatas Singapura.
Selain daripada itu,wikileaks juga mendedahkan secara sinis bahawa LKY juga mengatakan bahawa Presiden Korea Utara sebagai 'Lembu Gedeber" dan PM Thai sebagai "Patung Mata Wang".Begitujuga dengan PM india yang dikatakan sebagai "Lelaki yang suka lolipop".
Ini adalah sebahagian daripada pendedahan yang dibuat oleh Wikileaks terhadap kenyataan LKY kepada pemimpin2 ASIA.Jadi , mengapa hanya kenyataan LKY saja yang diambil kira oleh wikileaks....
Jawapannya adalah mudah.
Singapura adalah PAKSI ISRAEL diAasia Tenggara.Dan Tiada satu pun negara diAsia Tenggara yang memenarkan angkatan tentra nya berlatih dengan tentera Israel...
Israel juga menjadi Master Mind didalam perancangan 100Th Amerika dan menjadi sekutu kuatnya.Jadi ,dengan menjadikan LKY sebagai Kambing Hitam diAsia Tenggara,maka mereka dengan mudah menjadikan LKY sebagai batu api kepada pemimpin Asia yang lain untuk berwasangka buruk diantara mereka.
Wikileaks menjadikan LKY sebagai Kambing Hitam keran dia sudah tua untuk menyaman wikileaks. Memang diakui LKY suka menyaman sesiapa saja yang beliau anggap sebagai musuh.
JADI siapa disebalik Wikileaks,lain dan tak bukan  adalah YAHUDI.
ANWAR DAN LKY ADA PERSAMAAN.KAKI SAMAN.
BEZA CUMA "SODOMY CASE"

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

LKY adalah bapak KOMINIS bertopengkan PAP....