Ahad, Januari 16, 2011

BLOGGERS PAKATAN KENA TIPU

Dipertemuan antara Nik Aziz dengan bloggers Pakatan diKuala Lumpur pd15/01/2011,beliau telah menyatakan beberapa pekara berkaitan dengan isu terkini.
Namun isu pertemuan beliau diIstana bersama Ds Najib langsung tidak disentuh.
ISU HUDUD pula dibangkitkan.
Ini jawapan beliau bila ditanya oleh saorang bloggers mengapa HUDUD tidak dilaksanakan diKelantan...

"(Tun) Dr Mahathir (ketika itu perdana menteri) datang ke Kelantan memberi amaran sekiranya (kerajaan) Kelantan laksana hudud, kerajaan pusat akan mengambil tindakan.

"Sebelum ini, Kelantan pernah digantung perlembagaan oleh Mageran... Jadi kalau (kita) tak boleh buat semua, jangan kita tinggal semua," katanya sambil membaca kaedah fiqhiyyah bagi menyokong hujahnya.
Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menjelaskan keputusan kerajaan negeri tidak melaksakan hukum hudud kerana kebimbangan bahawa kerajaan persekutuan akan campur tangan dengan mengisytiharkan darurat untuk merampas pentadbiran kerajaan negeri.
Katanya, beliau tidak mahu perlembagaan negeri itu digantung sekali lagi seperti yang pernah dilakukan oleh Majlis Gerakan Negara (Mageran) pada sekitar tahun 1969 dahulu.
(mahathir tolak HUDUD dikelantan-katanya)
Perghhhhhh..... Pandai sungguh Nik Aziz membelit.Sepertinya ia membelit lilitan serbannya.Tidakkah dia sedar apa yang dicakapkan.Ini lah jenis manusia yang selalu meletakkan kesalahan dibahu orang lain.Nampak sangat dia ni suka menyalahkan orang lain.Selalu lepas tangan..
HUDUD tidak dilaksanakan diKelantan pun dikatakn Salah Tun Mahathir..
BUKANKAH DIA TAKUT KEPADA KARPAL SINGH.(DAP)
"LANGKAH MAYAT KAMI DULU KALAU NAK MENEGAKKAN NEGARA ISLAM"-
KARPAL SINGH.
BERUBAHLAH NIK AZIZ.JANGAN SELALU MENYALAHKAN ORANG LAIN.ALLAH MAHA MENGETAHUI APA YANG TERSIRAT DIHATI ANDA !
KERANA KUASA ANDA SANGGUP TELAN AIR LUDAH DAP.


Bloggers pun kau nak tipu...................
Lepas tu cakap...
Tulis baik dapat syurga.
Tulis tak baik dapat neraka ...............

Kah Kah Kah...
Macamlah kunci Syurga dan Neraka ditangan Kau !

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anda menulis tak faham isu, TGNA mengulas tentang hudud di Kelantan, knp dikaitkan negara Islam. Isunya berkaitan pelaksanaan hudud di Kelantan. Karpal dulu menentang penubuhan NEGARA Islam.

Tanpa Nama berkata...

BETUL TU BROO. DIA TIPU IKUT JUMLAH LILITAN SERBAN DIA. HARI NI SPLOH LILIT, 1O KALI BELIT DAN SETERUSNYA! KEHKEHKEH ADOIYAIII. WALLY SERBAN MMG OTAK PENIPU NO WAHID. TIP TOP!

Yeop berkata...

Aku pun tak tau apsal bloggers suka layan dia.

Pemuda TG berkata...

Apa hukum nya?

1. Kalau tulis baik...tapi berniat jahat.
2. Kalau tulis jahat...tapi berniat baik.

Renung-renungkan...

Yang Tersurat tidak semestinya sama seperti Yang Tersirat...

Steady blogenstarz....

Top Ranking berkata...

Salam.... terima kasih atas komen saudara. Ranking dilakukan itu memang berdasarkan nisbah penduduk disesebuah negara tetapi jika mengambil kira klik internet, Malaysia berada ditempat 1. Walaupun mengikut nisbah penduduk, Malaysia hanya ketinggalan 0.0006 peratus sahaja. Tak banyak pun dengan Indonesia dan ianya boleh berubah setiap masa. Dengar anggaran blog yang ada sekarang ialah 376 juta diseluruh dunia dengan kadar blog baru 41,095 sehari.... diharap info ini boleh membawa manafaat buat kita semua.