Jumaat, Januari 28, 2011

HUJAN DAN BANJIR PUN SALAH SPR !

BETULLAH JENIS TAK SEKOLAH. DUNGU
Apa punya pemikiran yang ada pada sorang ni.Dah lah tak ada kelulusan, celupar dan lupa diri pulak.Ada ke patut, hujan dan banjir diTenang kerana SPR salah pilih tarikh PRK.Inilah pemikiran yang dangkal yang ada pada pemimpin PAS yang kemaruk undi dan kuasa.Lupa kepada kekuasaan ALLAH yang menentukan segala2nya.
(Kembar tapi Tak SAMA)
Hujan dan Banjir bukan diminta dan bukan boleh dirancang.Ianya berlaku dengan kehendak ALLAH.Walau pun SPR sudah meminta nasihat dari jabatan kaji Cuaca berkaitan hari yang sesuai,Tapi takdir allah ,tiada siapa boleh menahan nya.

Namun puak2 PAS menyalahkan SPR kerana tidak dapat memberikan hari yang baik dan cerah untuk orang ramai membuang undi.

Hujan yang turun secara berterusan didaerah Labis meyebabkan beberapa daerah diTenang mengalami banjir dan program kempen , ceramah dan suai kenal calun sedikit terganggu.Inilah faktor yang mungkin ceramah PAS tidak mendapat sambutan .Ini juga yang menyebabkan pemimpin PAS naik angin kerana majlis ceramah tidak mendapat sambutan.
Hendak mengadakan ceramah dirumah peneroka Felda sudah tidak dibenarkan lagi.Peneroka Felda dan penduduk Taman,Kampung serta estet tidak lagi berminat dengan program PAS.Kalau ada pun cuma penyokong PAS dari daerah luar Johor yang disponsor untuk hadir.

MAHFUZ sama MAZLAN sama CITARASA sama MERASA !

2 ulasan:

Bingai @ Bangang berkata...

Inilah jenis manusia yang tidak tahu bersyukur dengan nikmat Allah. Sebenarnya Allah menurunkan hujan lebat dan banjir untuk memberi peluang kepada mereka memperlihatkan keperihatinan mereka terhadap pengundi-pengundi. Sekurang-kurangnya mereka ada alasan untuk menunjuk(-nunjuk?) kebaikan mereka untuk memikat pengundi. Bukankah sesuatu yang Allah berikan itu ada rahmatnya?

Tanpa Nama berkata...

manusia yang tak pernah bersyukur !

TAMAK !