Jumaat, Januari 28, 2011

MAZLAN ALIMAN - MEMANG MULUT MACAM MULUT P@@IIIII

DITENANG,LABIS makhluk perosak ini masih lagi tidak berputus asa dengan mengajak Datuk Ahmad Maslan supaya berdebat.Ini lah yang selalu diulang2 oleh dia bagi menagih simpati PAS.Berbagai fitnah dilemparkan terhadap Datuk Ahmad Maslan kerana tidak memperdulikan ajakan beliau.
Kenyataan terbaru beliau adalah akan menggelar Datuk Ahmad Maslan Sebagai BACUL !
(jiwa kacau- tak tahu malu)
Mazlan Aliman berkata, Anak memberi tempoh sehingga 28 Januari (esok) untuk berdebat dan Ahmad Maslan berhak untuk menentukan tempat yang sesuai berdebat tetapi dalam Dun Tenang.
"Ahmad Maslan jangan cari alasan, jom kita berdebat atau Datuk bakal diisytiharkan pengecut. Malu dan terhina warga Felda mempunyai pemimpin bertaraf menteri yang bacul," katanya pada sidang media di Markas Operasi PAS PRK Dun Tenang di sini, pagi ini bersama mahfuz omar.
Beliau berkata, sudah dua kali Ahmad menolak tawaran berdebat secara terbuka pada 7 Julai 2010 dan diajak berdialog secara tertutup.
Kali kedua, katanya pada 25 Januari Naib Presiden Anak, Samsul Bakri serta Setiausaha, Zabidie Abas telah menyerahkan surat debat di Pejabat Felda Wilayah Segamat.
Dalam sidang media itu beliau turut mendesak Ahmad mendedahkan faedah persaraan Tan Sri Yusof Nor selaku bekas Pengerusi Felda dan juga Pengerusi Felda yang baru, Tan Sri Isa Samad yang dikatakan mendapat bayaran RM100,000 sebulan.
"Ini wang rakyat jadi kita minta Ahmad Maslan perlu perjelaskan dan bertanggungjawab," tegasnya.
Mazlan berkata, rakyat khususnya warga Felda menuntut penjelasan terbuka terhadap 25 isu-isu berbangkit antaranya, benarkah dakwaan mengatakan pemilihan Isa Samad sebagai Pengerusi Felda yang baru atas kehendak isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.


SUDAH2LAH MAZLAN ALIMAN,
kau melalak sekuat mana sekali pun,orang tak akan percaya pada kau lagi.Kau kaki pembohong,
kaki putar alam,kaki kelentong,kaki pembelit dan kaki penipu.
Sama saja dengan Mahfus Omar ikon kau tu.
MANUSIA BANGSAT DAN KACAU

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Manusia yang lupa diri dan makan hasil fitnah yang direka2 !

Tanpa Nama berkata...

Pembelot,penderhaka kepada peneroka Felda.Nak gigit tangan yang bagi makan pulak ! Jahanam !