Khamis, Januari 27, 2011

MALAYSIAKINI TIDAK DITERIMA DITENANG.

Calon BN bagi pilihan raya kecil Tenang, Mohd Azahar Ibrahim mengadakan dua sidang media yang eksklusif untuk beberapa media terpilih berbahasa Cina, namun kehadiran wartawan malaysiakini versi
bahas Cina tidak dialu-alukan.

Sidang akhbar pertama diadakan pada jam 9 pagi di rumahnya dan Mohd Azahar dikatakan hanya memperuntukkan tujuh minit bagi menjawap soalan yang diajukan termasuk aspirasi politinya sehingga khabar angin mengatakan beliau mempunyai dua orang isteri.
Ia anjuran MCA, dan wartawan dari beberapa akhbar terpilih berbahasa Cina sahaja dibenarkan masuk.

Namun atas sebab-sebab yang tidak diketahui, satu lagi sidang akhbar, kali ini pada jam 10.30 malam diadakan untuk akhbar-akhbar Cina yang sama.

Menurut sumber, isu yang dibangkit lebih berbentuk am dan diadakan secara berseloroh. Malah, Mohd Azahar turut mendendangkan lagu 'Gong Xi Gong Xi' ketika sesi wawancara itu.

Ia berlarutan kira-kira setengah jam dan juga diadakan di rumah bekas penolong pegawai daerah itu di Jalan Tenang.

Setakat ini, usaha wartawan cina malaysiakini untuk mewawancara Mohd Azahar tidak berjaya. Semua permohonan ditolak dengan baik dan setiap kali kami tiba untuk sesi sidang akhbar eksklusifnya, wartawan kami diminta beredar juga secara terhormat.


BEGITULAH YA ADAT DUNIA..
PEMBOHONGAN TIDAK SELAMA2NYA BOLEH DITUTUP.
BEGITUJUGA DENGAN MALAYSIAKINI
KAKI PUTAR ALAM !
SEMUA ORANG SUDAH TAHU .
BUSUK.

3 ulasan:

Pemuda TG berkata...

Ha ha ha...kena boikot semua nya Malaysiakini...padan muka..

blogenstarz berkata...

Malaysiakini hanya melariskan klik kehalaman mereka,berita yang dilaporkan hanya tong kosong.
Banyak PROVOKASI GILA !
Tiada MARUAH !

hanizam berkata...

memang takda maruah & harga diri...dari pengurusan malaysiakini sampai balaci taraf "ekor pendek", potong "ANU" masing-masing, campak dalam lubang TAIK....