Sabtu, Januari 15, 2011

KAD AHLI UNTU PEKERJA SEK DISELANGOR

KERAJAAN Pakatan Rakyat akan membela nasib semua pekerja melayu yang berhenti  bekerja diPremis yang berkaitan dengan arak.Ini adalah selaras dengan larangan yang dibuat oleh Dr Hassan Ali kepada orang Islam selangor bekerja dipremis tersebut.Namun larangan tersebut telah dibantah oleh Ronnie Liu dengan alasan akan menyebabkan banyak berlakunya pengangguran.
(cadang pelacur diSelangor diberikan LESEN)

DrHassan Ali (PAS) menyatakan, hanya akan membantu orang islam selangor yang secara sukarela meninggalkan pekerjaan berkaitan arak.Jika mereka masih terus berkerja dibidang itu, bantuan tidak dapat diberikan dan beliau tidak boleh berbuat apa2.Kerajaan Negeri tidak boleh berbuat apa2 dan terpaksa akur dengan saranan Ronnie Liu agar orang islam selangor dibenarkan bekerja diPremis Arak.
Ronnie liu adalah USTAZ PAS yang membenarkan orang Islam selangor bekerja diPremis Arak.
Beliau juga mencadangkan supaya Pekerja SEK diSelangor diberikan kad keahlian supaya cukai pendapatan boleh dikenakan terhadap mereka.
"Ini boleh menambahkan pendapatan Negeri."ujar nya."Namun pekara ini  hanya boleh dilaksanakan jika diluluskan pada mesyuarat exco nanti ".


WOOOOOOOW PAS nampak setuju dengan cadangan ini.Hassan Ali (PAS )senyap je.
Kena Sergah oleh Ronnie Liu pasal Arak pun dah terkencing.

Pelacur akan dapat lesen diSelangor. Tak boleh tangkap woooo !

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kita kena tahu dan faham sekarang, pemimpin dap bukan lagi satu geng dengan pas, tetapi ustaz kpd pemimpin pas. bagaimana ajaran ustaz pas kpd ah lipas, begitu jugalah ajarannya daripada ustaz dap dalam agama islam mazhab pas. take beer.

dzimba berkata...

Mungkin Ronnie pun dah dapat kebenaran fatwa baru daripada Abang Aziz kot?

Tanpa Nama berkata...

IDOP USTAD RONNIE!..LINGKOP USTAD NIKI!! KEHKEHKEH

Pemuda TG berkata...

kena panggill usatz ronnie ka?....itu nama sudah tukar ka?
Melingkop Selangor jadi nya...