Isnin, Januari 24, 2011

NIK AZIZ DIJADIKAN ALAT UNTUK MERAIH UNDI

Bila orang tanya Nik Aziz bila dia nak letak jawatan ?
Jawabnya, Nabi pun pegang jawatan sampai mati.

Bila orang tanya lagi kenapa dia melantik menantunya ?
Jawabnya, Nabi pun mengamalkan kronisme.

Sekarang mereka minta diberikan kemenangan dalam prk Tenang,
sebagaimana menangnya para-para Nabi.

Oiiiii samdol, Nabi berperang dengan kafir.

Kamu pula melancarkan perang terhadap orang yang menghadap kiblat yang sama dengan kamu.

Oiiiiii samdol-samdol Pas yang berotak udang, mari sini aku nak beritahu kepada hangpa semua.

Dalam apa cara sekali pun sejak tersebarnya Islam hingga ke akhir zaman ,
Islam itu telah dijanjikan kemenangan. Yang tidak akan menang adalah parti politik yang
melacurkan Islam untuk kepentingan mereka.

Sanggup memusnahkan sesama islam kerana DAP.

Taraf Pas sama seperti bapa dan ibu ayam.

Bapa dan ibu ayam lacurkan para pelacur untuk keuntungan mereka.

Pas pula lacurkan agama untuk kepentingan politik.

Jadi, jangan nak mengada-ngada nak menyamakan kamu dengan Nabi.

Tolong sedar diri sikit yang kamu semua adalah setaraf bapa dan ibu ayam.

Setiap kali pilihanraya gambar Nik Aziz menitiskan air mata buaya
seperti diatas sudah menjadi menu tetap juak-juak Pas.
Selain itu, Nik Aziz juga akan di usung ke lokasi-lokasi pilihanraya bagaikan
badut.

sumber

3 ulasan:

Hahn berkata...

Ntah apa bagus gambar hipokrit tu. Dengan orang bodoh pengikut PAS tu boleh la dia berlakun.

Kalau tengok macam nak makan penampor orang tua ni.

Banding diri dengan nabi konon tapi tengok lah akhlak sendiri tu. Nabi tak makan duit balak!

Tak malu di panggil Tok Guru.

Tanpa Nama berkata...

Najis(NateBrok) pelakon terbaik berabad2 lama nya. Malaikat maut pun tak mau ambil nyawanya kerana tiada menafaat. Pernah perpatah mengatakan org yg tinggi iman ALLAH syg tapi bukan kepada NAJIS seluruh alam melaknatkannya.

Tanpa Nama berkata...

NAjis diusung kesana sini bagaikan barangan antik untuk pameran umum semuga dapat keprahatinan untuk menghulur derma...derma wang dan simpati..!! memang sah badut tua tu mengalahkan azean irdawaty !!!CELAKO!! CELAKO!! CELAKO!!