Rabu, Februari 02, 2011

"Apa yg saya kesalkan bila mana mereka2 ini MENCURI bekalan makanan..."

Berikut adalah komen dari saorang pembaca diBlog MPP.Komen beliau adalah berkaitan Penganut Pas diPRK DUN Tenang tempoh hari.Beliau adalah penduduk tempatan yang sakit mata dengan perangai penganut PAS luar Labis semasa kempen meraih Undi dikawasan tersebut.Penganut PAS langsung tiada adab semasa dikampung orang.


Baca seterusnya..........

Salam semua

Saya org Labis dan rumah saya menjadi bilik gerakan bagi jentera UMNO Cawangan LAbis di Kg Paya Merah dan dibantu oleh UMNO Sekijang.

Bila kami dpt tahu kg dah naik air dan rumah saya terlibat sama,kami terpaksa hentikan kerja-kerja meraih undi utk pilihanraya.dan masa itu hanya mengharapkan bantuan dr peraih2 undi dr UMNO Bahagian lain....

Apa yg berlaku pada malam mengundi di kampung kami ialah:-

1) Puak2 PAS mula membuah kecoh dengan meronda sekitar kg2 kami dr pagi hingga ke tengah malam.

2)Menumpang dan memenuhi surau di kg kami.dimana bila Ayah saya sebagai pengerusi surau menghalang mereka dpd tidur didalam surau sbb arahan dpd pekeliling.Ketua kg turut serta pada mlm itu.tp mereka seperti tunggul dan pekak serta buta mata bile diminta keluar dr surau tersebut.

3) Keesokkannye,mereka sengaja parking kereta mereka sehinggakan penuh sepanjang jalan di tepi surau dan didlm kawasan parking.mereka juga menggantung banner mengeji calon BN ... sungguh kurang ajar.
Tujuan mereka ialah supaya berlaku kesesakan dan menyukarkan org kg untuk keluar mengundi dan meyukarkan pergerakan kenderaan2 BN.

4) Bila mana pada petang hari pembuangan undi berlaku,kg kami dilanda banjir besar.dan mangsa2 banjir duduk sementara di dewan serbaguna kg paya merah.dan kawasan Labis juga terputus hubungan dengan mana2 kawasan.maka terdpt beberapa org dr puak PAS ygtak PASS nak kuar dr Labis..dan mereka ini terperangkap dan menumpang disurau paya merah.....sedangkan penempatan dibuka di dewan dan balai raya kg.tersebut.
Apa yg saya kesalkan bila mana mereka2 ini MENCURI bekalan makanan untuk mangsa banjir. mangsa banjir kali ini ramai kira2 300 org. nasi,lauk pauk, sardin, biskut.air mineral.apabila ini berlaku, mangsa2 banjir ini termasuk saya menjadi marah kerana mereka sanggup mencuri makanan,sedangkan mereka boleh meminta dpd kami.kami bukan zalim seperti mereka. bila kami pergi mengundi mereka menjerit2 memaki hamun kami.bila kami bawa pengundi2 kami, kami dilempar dengan kata2 kesat...
alhamdulillah walaupun kami ditimpa musibah seperti ini tp ade hikmahnye.arinih kite nampak mcm mana keikhlasan pemimpin PAS dlm mentadbir negara...jika mereka ikhlas,kalau kalah pon mereka tetapmembantu..betul tak...????ini keputusan belum keluar muka2 mereka terus dah takde...hahahaha alasan banjir...alhamdulillah Allah tunjukkan siapayg benar dan siapa yg tidak

zera yatt


Malu malu malu............
Datang dari jauh2 dijanjikan bulan dan bintang.
Bila tahu nak kalah lari lintang pukang.
Jadi Pencuri pulak tu....
PAS PAS PAS..... hampassssss

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS memang kaki rampas.
Penyangak sepanjang zaman.
Pakai kopiah,perangai syaitan !

Mohd berkata...

Apa yg hairankan PAS mencuri makanan?
Mereka telah membalun duit Dana Memali dan duit Kohilal tanpa rasa segan dan malu!