Selasa, Februari 15, 2011

DIA BUAT ISU UNTUK ORANG LAIN SELESAIKAN

Ops Glory sedang dijalankan oleh unit pasukan khas dari biro publisiti DAP yang diketuai oleh Tony Pua untuk memperbaiki imej Setiausaha Agung Rasis Chauvanist Ultra Kiasu DAP Lim Guan Eng.

Propaganda jahat yang digerakkan bertujuan untuk mencuci dan membersihkan imej Guan Eng agar dilihat sebagai mangsa politik untuk menutup segala kerja jahat mereka dalam meneruskan hagemoni politik diseluruh negara terutamanya di Pulau Pinang.
Kemunculan risalah kononnya Guan Eng memakai ketayap baru baru ini ternyata salah satu kerja pasukan ini.Sejak kemunculan risalah ini Pisau menyiasat dari kalangan pihak Umno,tidak seorang pun dari mereka tahu tentang mewujudan risalah ini.Paling menarik Guan Eng paling awal tahu kemunculan risalah ini.Dan beliau tidak pula mendedahkan dimana risalah ini diedarkan.


Bagaimana risalah ini yang belum diedarkan kepada umum jatuh ketangan Guan Eng terlebih dahulu. Gambar asal diambil semasa majlis perasmian surau tingkat 4 Komtar yang diambil sendiri oleh unit komunikasi ketua menteri dan tidak ada mana mana pihak yang mendedahkan gambar perasmian surau tersebut sebelum ini.

Gambar asal dari Unit Komunikasi Ketua Menteri,malah menurut sumber risalah tersebut turut di hasilkan oleh pasukan Ops Glory maka adalah tidak mengejutkan Guan Eng adalah orang pertama yang memperolehi risalah tersebut.
Seperti biasa rasis ultra kiasu Guan Eng akan terus membuat sidang akhbar menghentam pihak lawan kononnya beliau adalah mangsa dan teranaiya.Kempen operasi serampang dua mata ini bertujuan menyelamatkan imej Guan Eng dalam masa yang sama mengambarkan persepsi buruk pihak lawan.

Beberapa siri ops glory akan dilancarkan,selepas ini kita akan melihat bagai mana pihak rasis ultra kiasu DAP akan terus menghentam BN Umno kononnya mengfitnah Guan Eng.

APA SEKALIPUN,
DAP MEMANG SUKA MENGHANCURKAN MALAYSIA.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BUKAN MEMBENCI CINA DAN MELAYU .
TAPI BENCI DAP , PKR DAN PAS.
KERANA MEREKA MALAYSIA KEHILANGAN
SEDIKIT KEHARMONIAN...