Selasa, Februari 22, 2011

KERANA DAP , PAS SUKA KALAU MELAYU DIJUMUDKAN !


SHAH ALAM, 19 Feb: Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan serangan mantan Presiden Umno, Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai tindakan terdesak parti itu yang bimbang dengan pengaruh PAS terhadap rakyat. Beliau mempersoal tindakan pemimpin Umno menyelar PAS yang berpakat dengan DAP demi kepentingan politik, sedangkan Umno sendiri memusuhi PAS sejak dahulu lagi
"Umno berusaha menjatuhkan PAS di Kelantan sejak hari pertama saya mengangkat sumpah sebagai Menteri Besar lagi," kata beliau ketika berucap merasmikan Konvensyen Nasional Pengupayaan Bangsa-Jaminan PAS, di Auditorium Dewan Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) hari ini.-haprakdaily
Siapa Nik Aziz yang mahu mempertikaikan Umno yang mahu memerangi khawarij PAS Kelantan,sedangkan beliau sendiri malu mengaku dirinya melayu,beliau sendiri memperlekehkan bangsa sendiri sekarang ini mahu bercakap soal bangsa.

Umno konsisten membela nasib bangsa melayu dan Islam ,sebab itulah khawarij PAS awal awal lagi memperlekehkan perjuangan Umno dengan memanggil assoybiah dan rasis. Sekarang ini apabila melihat terlalu ramai meninggalkan khawarij PAS Nik Aziz terhegeh hegeh mahukan sokongan melayu.

Khawarij nyanyok ini yang terkenal dengan sindrom hilang ingatan dan lupa diri sering kali cakap serupa rakyat bodoh bodoh belaka. Kita semua sedia maklum Nik Aziz bersama gerembolannya yang mengkafirkan kerajaan pusat. Adalah wajib buat Umno untuk menentang khawarij PAS sebuah parti yang menyesatkan dan mengkafirkan seluruh umat Islam yang tidak menyertai mereka.

Jika Umno itu melayu Islam mengapa pula khawarij PAS mahu memerangi dan mengkafirkan sebaliknya PAS yang perlu menyertai Umno .Umno dikafirkan,digelar jahiliah dan dengan pelbagai lagi gelaran.Kesemuanya ikut sedap mulut Nik Aziz yang semua orang tahu ibarat puki ayam.

Adakah Nik Aziz mempertikaikan Umno yang membela bangsa melayu dalam masa PAS pula berkata halal syarie memangkah DAP.

Negara ini dari Utara hingga ke Selatan setiap perhentian di lebuhraya pasti ada surau untuk umat Islam beribadat. Bandingkan leburaya diantara Madinah dan Makkah.Berapa banyak surau dan masjid yang anda jumpa semasa perjalanan pergi dan balik?Bandingkan Kelantan, berapa banyak masjid yang dibina sejak si tua nyanyok ini menjadi Menteri Besar,apa yang dapat kita lihat lebih banyak patung buddha daripada masjid,malah yang terbesar di Asia Tenggara terletak di Kelantan.


Wajib kita perangi khawarij seperti Nik Aziz dan gerembolannya.Nik Aziz meletakkan kepentingan politik lebih daripada agama dan bangsa.

Anda saksikan betapa celakanya khawarij PAS,Nik Aziz dan gerembolannya. Konvensyen Nasional Pengupayaan Bangsa dipentasnya Lim Guan Eng duduk dan bercakap mengenai untung nasib bangsa melayu,siapa bangsat ini untuk bercakap soal melayu.Semua orang tahu chauvanist ultra kiasu rasis ini bermuka muka.

Si tua nyanyok memerangkap wali selipar bercakap soal bangsa melayu yang pernah dihinanya,seorang lagi khalifah sosialis Lim Guan Eng yang sentiasa menindas,zalim dan rasis yang semua orang tahu sangat teruk berlaku di Pulau Pinang berada dipentas bercakap mengenai untung nasib melayu.Lim Guan Eng juga membentangkan kertas kerja "Melayu Pulau Pinang dalam era Pakatan Rakyat" menarik habis kesemua hadirin dibohong dan diperbodohkan.

Nah! buktinya nasib melayu hanya ditangan sosialis ultra kiasu rasis DAP jika pakatan memerintah. Untung nasib melayu pun dirujuk kepada DAP.Bukti betapa khawarij PAS adalah jalang politik habuan selingkohan politik gampangan pakatan.

Yang kita nak sangat perang bukan dengan melayu Kelantan,tetapi dengan khawarij PAS Kelantan ada fahamka khawarij?

2 ulasan:

Penditakainsingkat berkata...

Salam Bro.

Pas mengaku menganut agama Islam, tetapi mengamalkan ajaran yang sudah dimodify supaya sesuai dengan matlamat politik.

Sebab itu DAP sayang sangat pada Pas dan menganggap Pas adalah aset paling berharga kepada mereka untuk menukar Perlembagaan Persekutuan kepada Perlembagaan China DAP Malaysian Malaysia.

pacat berkata...

Kan nik ajiz tak mengaku melayu so pengikutnya pon bukan melayu so harus diperangi! kata aku la!!