Isnin, Februari 28, 2011

MESTI BACA ! BUKTI - PKR ADALAH TALIBARUT FREEMASON DUNIA.

Bukti yang menyatakan bahawa PKR adalah budak suruhan Freemason


so ,ape kene-mengene freemason dgn parti keadilan rakyat(pkr) nih ?klu korang sume perasan ,lambangny saje sudah menyerupai 'the all-seeing eye' yang terdapat pada note $1 Amerika .





biar aku terangkan ape maksud "novus ordo seclorum" dan "annuet aceptis" .ini adalah bermaksud untuk pembulatan dunia atau pun dunia akan dikawal 100% oleh freemason .mereka melakukan satu agenda iaitu "New World Order" dan kebanyakkan pemimpin-pemimpin dunia skrg adalah di bawah agenda ni .termasuk atuk bush sndr ,Prescott Bush .dan simbol pkr juga boleh disamakan dengan One-eyed God Horus ataupun dikenali "Tuhan Matahari" yang disembah sejak zaman Predynastic hingga Zaman Greece-Roman .

kenapa ade gambar george washington boleh disamakan dengan imej baphomet nih .ini sbnrnya adalah patung george washington yang ditempah khas dari Italy .semasa patung ini dituunkan dari kapal ,sume yg berada di situ sgt2 terkejut .patung ini diukir dengan persamaan rupa dan gaya baphomet seperti disebelah adalah kerana george washington adalah presiden amerika yang pertama menjadi ahli freemason ini .x heran la klu patung dia diukir sebegini sbb anda sume da tau latarbelakang beliau .

Illuminati yang ada sekarang ini diasaskan oleh Jesuits/Vatican. Ignatius Loyolaasalnya adalah dari kumpulan alumbrados(the illuminated). Perkataan ini sebenarnya berasal daripada illumination atau enlightment.



Sebenarnya, Jesuits yang menulis the protocols of zion, dan mereka jual nama Yahudi untuk agenda jahat mereka dan menuding jari ke arah Yahudi!zion ini adalah kearah penubuhan negara untuk zionist .dan perlu diingatkan .zionist tidak sama dgn yahudi yang lain kerana untuk menjadi zionist ,tak perlu nk jadi yahudi .mcm korang tau isu sekarang nih ,banyak rabbi yahudi yang membantah sekeras-kerasnya kapal bantuan ke gaza yang diserang israel kerana bknny yahudi yang buat ,tp adalah kerajaan zionist yang sedang memerintah israel skrg .rabbi yahudi juga membantah penubuhan negara israel kerana mereka ditegah untuk menubuhkan negara sendiri oleh tuhan .


ok ,berbalik pada di atas ,nape saya terangkan tentang jesuits ?ini lah ringkasan tentang jesuits .
Kumpulan Jesuits telah diharamkan oleh Roman Catholic Church melalui Papal Bull pada tahun 1773 oleh Pope Clement XIV. Selepas itu Jesuits beroperasi secara undergound, dan Jesuits itulah yang telah mewujudkan illuminati moden tang menjadi kepala kepada kegiatan freemasonry di seluruh dunia .



tau x ape yang dibulatkn kt gambar di atas nih ?simbol IHS ini lah lambang Jesuits yang diterangkan td .Jesuits ini telah diwujudkan semula selepas membuat kacau di Eropah pada tahun 1814 oleh Pope Pius VII.gambar ini diambil di Common Word, Universiti Georgetown : Dari kiri Tony Blair(bekas Perdana Menteri Britain), John Esposito, Mustafa Ceric (Mufti Bosnia/IIIT), Kjell Magne Bondevik (Bekas Perdana Menteri Norway) dan Anwar Ibrahim (IIIT).ade juga yang mengatakan yang anwar ibrahim ni adalah ejen Nasrani(Jesuits/Vatican) .


(nama Anwar Ibrahim -dlm bulatan)

dan ini adalah Lodge Officers untuk tahun 2010-2011 .ini adalah jawatan untuk Grand Lodge of Canada di Ontario .organisasi ini adalah organisasi freemason di sana .Anwar Ibrahim adalah salah seorang ahli bagi pertubuhan ini .Anwar Ibrahim juga pernah memegang jawatan ini pada tahun 2008-2009 .

terdapat juga bangunan-bangunan freemason yang menjadi tempat persidangan dan pemujaan di Malaysia .(dlm bulatan-Logo Masonic Lodge.)

bangunan freemason di Johor Bharu,Johor .
                                             Masonic Temple di Penang .

adakah ini satu kebetulan atau trick semata-mata ?logo mata sebijik mcm logo freemason iaitu 'all-seeing eye' digunakan pada logo PKR ini ?terpulang pada anda untuk menilai .terdapat juga simbol2 lain pada logo parti2 lain di Malaysia .contohnya di bawah ini .logo gabungan parti keadilan nasional dan parti rakyat malaysia

sumber:
MIM

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila sudah terjebak, sampai mamposss tak boleh tarik diri.
Jika menarik diri,akan terbongkarlah segala kemaluan !
Hah hah hah
Padan muka kooooo