Rabu, Mac 02, 2011

AWAS ! BLOGGER PRO BN DALAM BAHAYA !

Agak memeranjatkan apabila apabila ada blogger yang mendoakan kehancuran kepada bloggers penyokong kerajaan BN.

Seorang blogger upahan juak juak murahan PAS kini sedang berada didepan Kaabah untuk melafazkan doa dan sumpah laknat terhadap tiga orang sahabat sahabat Blogger, iaitu Rbf, Parpukari dan Papa GOMO, termasuklah semua sahabat bloggers yang lain...

Blogger Pro Pakatan yang menjadi blogger upahan juak juak murahan PAS yang dimaksudkan ialah Tulang Besi ...!! Beliau diberitakan sedang mengerjakan umrah.

Pelik! Sudah dapat peluang menunaikan ibadah umrah, bukannya mahu menumpukan fokus untuk beribadah, tetapi NIAT yang serong pula beliau laksanakan!!

Dihadapan Kaabah serta di Bukit Safa dan Marwa, Tulang Besi telah mengungkapkan:

Ya Allah, Tuhan Semesta Alam, Kau turunkan bala Mu kepada blogger2 UMNO seperti Papa Gomo, ParpuKari, Ruang Bicara Faizal dsbnya yang telah sewenangnya melakukan Qazaf, berdusta dan menghina hukum Mu. Ya Allah, di hadapan Kaabah Mu, aku memohon supaya kau menurunkan bala bencana ke atas mereka seperti bala yang Kau pernah turunkan kepada kaum Nabi Nuh dan kaum Nabi Lut. Aminn!!!

Tengok dari bacaan doanya itu.., beliau mahu bala diturunkan sepertimana yang dirasai oleh kaum Nabi Lut...!! Persoalannya sekarang, siapa yang mengangkat dan menjulang pengamal homoseks sebagai pemimpin mereka..???

PAS yang sebenarnya menjulang dan mengagung-agungkan si peliwat Anwar Ibrahim...!! Bukannya sahabat sahabat bloggers kita.
Nik Aziz juga pernah lafazkan doa bala pecah perut keatas YAB Perdana Menteri kita Datuk Seri Najib Tun Razak, tetapi yang sedang menderita memakai “pampers dewasa” sekarang ini ialah Nik Aziz sendiri..!!!


Lihatlah betapa jahatnya pencacai Pakatan Haram.Mereka sanggup berbuat apa saja asalkan matlamat menghalalkan cara mereka tercapai !
BANGSAT SUNGGUH !

infokoner-sudut diskusi

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BANGSAT DAN BUSUK HATI

AJAI62 berkata...

Assalam Bro

Doa pun bergantung pada niat. Kalau niat jahat adakah ALLAH swt akan makbulkan doa dia walaupun didepan Mekah. Orang buat umrah semuanya mahukan kebaikan. Insyaallah doa tu akan balik kepada empunya diri.

Unknown berkata...

INI DAH BUKAN TAHAP BANGSAT LAGI BLOGGENSTARZ ... NI DAH TAHAP TAK BOLEH DIOBAT! PENYAKIT IMAN DAN MENTAL ...

Pemuda TG berkata...

Bro Bloggenstarz,

Semoga ALLAH membuka hati-hati mereka agar tidak berburuk sangka dan mendoakan kemudaratan dan kemusnahan sesama umat ISLAM di Malaysia.

Hati Riang berkata...

Kalau Allah nak, jangan kan kata berdoa di depan Kaabah, doa dalam Masjid2 di Malaysia pun Allah makbulkan. Bloggers proBN jgn lah risau. kita buat semua ini dengan ikhlas demi Islam bukan seperti mereka yg sentiasa buat perkara yang menyusahkan umat Islam. Insyaallah, perjuangan kita di restui Allah.

hafiz berkata...

kita tengok siapa yang kena nanti..

Anak Lenggong berkata...

Tanya balik kepada Si Rahman@Tulang Babi tu duit kutipan derma yang dia pohon melalui blog nya yang dia kata bagi membiayai perbelanjaan kos guaman bagi dia menyeman pemimpin Pas yang dia tak sukai tu dah dibayar balik kepada penderma nya ke belum..daripada tahun lepas dia merancang perkara ni tapi sampai sekarang terus senyap jee...entah2 duit tu dia buat perbelanjaan pergi Mekah...Tanya dia balik sape yang fitnah sape...dia serta sipoji@Topeng berak yang kaki fitnah serata sekarang ni udah kenyang dengan duit upahan daripada kusam musang..

blogenstarz berkata...

Rahman @ Tulang Besi telah disisihkan darimana2 kumpulan.
Dengan Pembangkang dilebel sebagai Penyangak DERMA dan blogger derhaka.
Dengan Pro BN dilebel sebagai Blogger CIBAI !

sejahtera39 berkata...

klu pergi umrah penuh dengan perasaan
hasad dengki entah2 tak jumpa Kaabah kot...Tuhan butakan dia dulu sebelum sempat dia melihat Kaabah!