Rabu, Mac 02, 2011

CALUN PAS SOMBONG


 Ini bukan fitnah dan peristiwa ini berlaku pada pagi hari ini 02/3/11di depan rakan-rakan serta masyarakat kampung di sebuah gerai minuman, Felda Jengka 23.
Mengikut cerita rakan-rakan, semasa mereka sedang minum, tiba-tiba Calon PAS, Tuan Hassanudin Salim datang bersama rombongannya. Seperti biasa, beliau bersalaman dengan semua yang berada di situ. Di samping itu, beliau juga menghulurkan kalender propaganda PAS untuk meraih undi.
Apa yang menarik, beliau kelihatan begitu sombong untuk beramah mesra dengan semua yang ada di situ. Malah ada dikalangan penduduk yang menjemput beliau untuk minum bersama, namun beliau telah menolak pelawaan penduduk tersebut. Kalau mengikut adab orang melayu, tak baik menolak rezeki. Kalau lah sekiranya, beliau berhati dan berjiwa rakyat, apalah salahnya ambil masa 5 minit untuk memenuhi permintaan orang. Itu belum jadi YB lagi....kalau jadi YB nanti, lagilah tak tahu apa yang akan beliau buat.
Saya juga telah membuat beberapa kajian dengan menebual beberapa sumber-sumber dalaman PAS.... rupa-rupanya, calon PAS ini tidaklah berapa di sukai oleh orang PAS sendiri kerana mempunyai sikap yang tidak disenangi mereka. Apa nak buat.... Nasib kau lah Labuuuuu....

UNDI BN! TOLAK PAS!

3 ulasan:

Top Ranking berkata...

kredit dari TRO untuk artikel ini

Tanpa Nama berkata...

PAS hanya mengenali bau dari kelompok mereka saja.
Bau lain dia tak kenal !

AJAI62 berkata...

Assalam Bro

Dah jenis manusia aku yang betul kau orang semua salah. Kalau dia jadi YB confirm satu apa pun dia tak boleh buat almaklum penganut PAS kan pemalas. Itu namanya sombong bodoh. Bebal dah tak boleh diajar dan ditegur.