Ahad, Mac 06, 2011

DAP MARAH PAS SEBAB KACAU DAUN !


Isu tindakan Majlis Perbandaran Kota Baru, Kelantan yang menyerbu dua kedai buku menjual loteri kebajikan minggu lepas telah mendapat tentangan dari rakan parti PAS iaitu parti DAP.

Rujuk di bawah :-

Sekarang kita ingin lihat sama ada parti PAS akan tetap dengan pendirian mereka itu di Kelantan atau akan goyah apabila digertak oleh rakan politik, parti DAP. Atau mereka akan sekadar berlakon sahaja?

Dan jika parti PAS berani, Pulau Pinang adalah negeri seterusnya yang perlu ditutup semua kedai-kedai judi. Dan Lim Guan Eng DAP tentu tidak ada masaalah untuk bertindak tegas (jika beliau berani). Kita tunggu dan lihat!



sumber:
pisau,net
Semalam, DAP juga menggesa PAS agar menjelaskan isu larangan menjual loteri di Kelantan dengan mendakwa pendekatan itu boleh menjejaskan sokongan masyarakat Cina kepada parti Islam itu.

“Ia akan mencetuskan kebimbangan di kalangan masyarakat Cina dan masyarakat Cina akan bimbang dengan PAS,” Kata Ketua Pemuda Sosialis DAP Anthony Loke kepada The Malaysian Insider.

Setiausaha Publisiti DAP Tony Pua juga meminta kerajaan negeri Kelantan memberikan penjelasan mengenai isu berkenaan.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS rasa nak meraung bila DAP jerkah.....
BACUL !

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah... puak setan hamPAS akan terima hadiah paling bermakna arini. Lebih kurang jam 8 -9 mlm ni, puak setan hamPAS akan terima 2 biji telor ayam yg berbentuk bulan seperti bulan gerhana. Kah kah kah kah kah

2 - 0 beb!!!! BN: 2 - hamPAS: telor ayam

Kah kah kah kah kah...

Yuhaizat blh berambus dari kuaters guru, Hasanudin cipta hatrick pilihanraya. 0 , 0 dan terus 0.

Kah kah kah kah kah kah