Rabu, Mac 02, 2011

PAKAI DULU . KALAH MENANG KEMUDIAN !



Dulu PAS kata negeri Pahang adalah negeri bangkrap kerana kewangan defisit ...tapi Allah nak tunjuk negeri yang dikatakan bangkrap ini juga digunakan logonya . Terbaru di Kerdau adalah PAS semakin bangkrap idea dan isu kerana  terpaksa guna logo kerajaan negeri Pahang di poster calon .

Apa kejadahnya pulak  Hasanuddin dan PAS guna logo kerajaan Pahang yang ditadbir kerajaan BN ? BN sendiri yang mengetuai kerajaan negeri pun tak guna logo kerajaan negeri ...inikan pulak parti  PAS ...hahaha

Sepanjang 15  PRK sejak PRU 12 ...tidak pernah pun poster calon diletakkan logo kerajaan negeri baik negeri ditadbir BN mahupun negeri Pakatan Haram . Pelik bin ajaib juga kali  ini Kerdau ...Adakah Tuan Ibrahim Tuan Man mahu buat kezutan dan kerja gila lain dari yang lain    ???

Yang lawak lagi ... semua orang tau PAS yang bertanding di Kerdau , tetapi mengapa pulak  ditulis UNDILAH CALON PAKATAN RAKYAT ?

Bila masa la  pulak parti pakatan haram ini berdaftar ??? kah kah kah ....  lepas tu letak pulak bendera2 parti lain yang tak bertanding ..

Ternyata PAS semakin terdesak di Kerdau .. ditambah lagi tiada langsung bantuan oleh jentera2 PKR seperti di pilihanraya kecil sebelum ini .


PAS BAKAL DIKUBURKAN DI KERDAU !!
PAS suka kambing hitamkan calun mereka !

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau PAS halal ! dan dinolehkan !