Jumaat, Mac 18, 2011

UJI MINDA DAN PENGAMATAN ANDA - CARI 100 PERBEZAAN

DIMANA TITIK PERSAMAANNYA !


(karya PAKATAN)

(karya karyawan)



Ramai orang kata gambar Ketua Umno Bahagian Gombak bersama seorang wanita yang kecoh sejak semalam adalah gambar tipu.

Jurugambar bebas yang tersohor, Minaq Jinggo juga mengatakan gambar tersebut adalah gambar superimpose.

Ada pula rakan-rakan blogger berkata lelaki yang sebenar dalam gambar tersebut adalah seperti mana yang tersiar diatas.

Apa komen anda ?

Jangan anggap ahlol wahlol Pakatan sahja yang boleh buat sesuka hati.
Jangan anggap anda sudah terlalu bijak.
Jangan anggap anda kebal.

Balasan tetap ada.Tapi belum sampai !
AWAS !

Ahlol wal bahlol PASlol.....

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Gua caya lah bro.Depa ingat depa dah terrer....
Depa tak tau.... ada orang lebih terer dari depa !
Kah kah kah !

Gambaq yg ketiga bawah tu yang betui2 kaw !

Pak Ngah berkata...

Alamak Bro..Wa ingat negro mana lak yg menempel kat blog...sbb wa tak kenal ketua parti mana-mana bahagian pun....tapi kekawan yg nak jadi reporter carilah yg real sikit...ni kau orang superimpose gambar tu...sah-sah wa tergelak besar sbb setakat kerja macam tu budak ting 3...pun pandai reka...

AKUSUKEFAKTA berkata...

sapa2 pun teror wat superimpose. real lagi tu !!!!! tak kecoh pun. dasar parti pakatan remuk redam, guna teknik kotor dan jahat.

sunsnake@budakbalun berkata...

Salam.. terbaiknya.. mana2 pihak jangan buat gamba2 macam ni...
Hatta gambo betul pun!

Aib orang ni...

Kalau betul berlaku.. aib dia..
Kalau tidak berlaku... fitnah kita!

Wallahua'lam..