Jumaat, Mac 18, 2011

EJEN YANG MELAMPAU DAN KURANG AJAR

Tony Pua (back row, right)
with his Raffles Junior College (RJC)  mates.
 
Dia bersama dengan sukusakat didalam PKR dan DAP telah menyarankan supaya cawangan SB dan CID serta CAD didalam PDRM dimansuhan.Dia mengatakan bahawa cawangan2 tersebut sudah tidak relevan dan selalu mencampuri urusan orang ramai.
Memang BIADAP CINA SINGAPORK sorang ni.
Minta PDRM mengerakkan penyiasatan menyeluruh latarbelakang dia ini.Jangan sampai rahsia negara jatuh kepada tangan2 kotor seperti dia.

Ahli Parlimen Petaling Jaya Utara, Tony Pua didakwa pernah ditahan dan dibicarakan di mahkamah Singapura menyebabkan beliau tidak layak untuk menjadi ahli Parlimen di republik itu.

Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, selain itu, Ahli Parlimen DAP itu juga pernah bersekolah di negara jiran tersebut di peringkat sekolah rendah sehingga ke peringkat yang lebih tinggi.

Katanya, fakta itu mungkin diketahui oleh Ahli Parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Moktar Radin sehingga menimbulkan ketegangan di antara kedua-dua wakil rakyat tersebut pada persidangan Dewan Rakyat semalam.

"Mungkin Bung (Moktar) tahu dia (Tony) belajar di Singapura dari sekolah rendah sehingga peringkat tinggi.

"Dia dulu ditangkap di Singapura, dibawa ke mahkamah, tetapi sebab hubungan dia mungkin baik dengan pejabat tertentu di sana, beliau dilepaskan (dan) tidak dapat jadi ahli Parlimen (di sana)," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Manusia paling laknat yang pernah hidup diMalaysia !
Celaka !

Tanpa Nama berkata...

Khairy Jamaludin tu pun sama geng dgn Tony Puah dan sama-sama sekolah di Singapork.

Patut ler kerja dia dulu selalu memberi banyak peluang kpd pihak Singapork.

Rupanya, dua-dua ni telah dijadikan ejen Singapork.

Tanpa Nama berkata...

Salam

Tony Phua memang dalam perhatian risik Tentera when I was in Army 1990++++. Apabila pakatan rakyat bawa dia masuk dalam parti mereka perhatian itu semakin pudar dan terus hilang. So now kerajaan patut semak balik file lama yang masih ada di Pejabat risikan ATM

taipingmali berkata...

suruh dia pergi Isreale dan tutup mozad. pergi USA siruh tutup CIA dulu laaahh..