Rabu, April 06, 2011

BANGUNAN SPRM BERHANTU !

Seorang pegawai kastam yang membantu siasatan kes rasuah membabitkan cukai tidak dibayar, dan dibebaskan dengan ikatjamin dua hari lalu, dipercayai jatuh dari tingkat ketiga bangunan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di Jalan Cochrane pagi ini.

Suspek adalah diantara 63 pegawai kastam yang ditahan dalam operasi yang dijalankan oleh SPRM terhadap Jabatan Kastam dilokasi2 panas Pintu Masuk Malaysia.

Hasil daripada opersai yang dijalankan oleh SPRM,banyak bukti yang didapati termasuk sejumlah wang tunai berjumlah hampir Rm500Ribu yang berselerakan didalam sebuah rumah pegawai kastam yang ditahan.

Sebelumnya , Teoh Beng Hock juga telah didapti mati dipercayai terjatuh dari bangunan SPRM .Suruhan jaya Diraja maseh dalam penyiasatan kes tersebut.



bs:
SPRM ada ummmphhhhhh !
Tak salah jangan takut......

3 ulasan:

Unknown berkata...

patut bawak anwar ibrahim dan karpal singh ke pejabat sprm tu baru betul, biaq kedua duanya terjun puas hati aku..


ANTIJUMUS

Tanpa Nama berkata...

tahun depan semua pejabat SPRM di pindah ke bangunan yang tidak bertingkat, ini untuk mengelakkan daripada sesiapa terjun dari bangunan, kalau nak buat lebih dari 2 tingkat juga semua tingkap mesti ada besi menghalang dari orang keluar/terjun. orang malaysia ni dah gila ke tak dapat selesai bunuh diri.

Dot berkata...

aku rasa elok sprm pindah ke bangunan macam berek atau rumah kongsi pendatang asing saja. baruah tak ada orang yg boleh terjun bunuh diri!!! senang2 buat bangsal tengah2 padang, semuanya telus!! hahaha