Selasa, April 12, 2011

HANYA DITANYA OMEGA DAN BUKANNYA OMEGA PLUS

Dalam sidang media semalam yang diadakan di Hotel Grand Continental Kuching, Ketua Umum PKR hilang kesabarannya.., dalam edisi Inggeris dikatakan “lost his temper..”.

Gara gara soalan maut daripada wartawan 8TV, Nik Suriani Megat Deraman yang bertanyakan tentang jam tangan OMEGA milik Anwar yang “hilang” setelah melepaskan air maninya kepada seoparang pelacur berbangsa Cina sepertimana video 20 minit yang sudah dibongkarkan...

Seperti orang yang hampir mampus terus dipijak pijak, Anwar bertambah melenting apabila Nik Suriani turut bertanyakan tentang kemanakah beliau menghilangkan diri selama dua jam tidak ber”tweet” dan sekaligus menguatkan lagi asas untuk dipercayai sekitar waktu video seks itu dirakam, tidak mustahil Anwar adalah lelaki yang telah beraksi ranjang....

Ibarat orang yang sudah terkandas dan kantoi ditangkap membuat sesuatu kesalahan..., mudah melenting dan menjadi baran apabila diajukan soalan berkaitan dengan salah laku perbuatannya. Maka, Anwar tersilap langkah.., beliau lupa bahawa seluruh negara sedang menantikan jawapannya mengenai isu video seks.

Sebenarnya..., kisah jam tangan Omega boleh menjadi “jalan keluar” untuk Anwar sekiranya beliau mampu buktikan masih berada bersamanya. Namun begitu, Anwar juga tidak mahu terperangkap lagi seandainya beliau “menipu” dan esok lusa ada pihak yang akan pamerkan seutas jam tangan jenama Omega yang mempunyai rekabentuk tersendiri kerana ditempah khas [specially designed] terukir nama Anwar Ibrahim hadiah dari Raja Arab Saudi... Rekabentuk yang tidak dijual dimana mana ceruk dunia, maka bukan mudah untuk dibeli kemudian panggil sidang media dan tunjukkan kepada umum “inilah jam tangan Omega saya...”

Itulah sebabnya Anwar akan cepat naik angin satu badan apabila ditanya mengenai jam tangan Omega. Barangkali sudah keliling dunia beliau mengupah anjing anjing baruanya pergi mencari jam yang menyerupai miliknya yang kini tidak lagi berada dalam genggamannya.... Haa haaa haaaa...! Kau memang dah kantoi Anwar!

Sumber

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Phobia dengar nama Omega !
Kalau dengar juboq..... semua naik !