Ahad, April 03, 2011

KARPAL SINGH KINI ' BISU ' KERANA KAKI JUBOQ !

Karpal Singh pernah cuba melakukan perkara yang sama pada tahun 1989. Dia telah membawa pita-pita video seks membabitkan Timbalan Speaker Dewan Rakyat ketika itu, D.P Vijandran. Karpal turut berhujah agar pita video itu ditonton oleh semua Ahli Parlimen.

Sungguhpun sekarang Karpal Singh sudah berubah, barangkali kerana faktor usia dan barangkali juga kerana telah BERTAUBAT, sememangnya wajar sangatlah video berkenaan ditonton oleh golongan yang BERADA DI ATAS UNDANG-UNDANG itu. Malah perlu juga dipastikan yang Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia, Anwar Ibrahim diwajibkan menontonnya.

Salah seorang bekas pengasas Parti Keadilan Rakyat, Ng Lum Yoong berkata, penayangan tersebut akan mengelakkan pelbagai pihak membuat spekulasi dan persepsi selain mempertahankan pihak tertentu tanpa menonton video berkenaan. (BACA DI SINI)

Agak-agaknya siapalah yang akan duduk di barisan paling hadapan untuk menonton tayangan video tersebut? Mahfuz? Khalid? Zuraidah Kamaruddin? Nurul Izzah? atau Anwar Ibrahim sendiri?
 
KARPAL SINGH MESTI JADI PENGULAS KEPADA VIDEO TERSEBUT.
 
 
 
 
sumber.
theflyingkick

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul....
Karpal mesti jadi pengulas terhadap video tersebut.Jangan mengamalkan POLITIK double standard !
BANGANG !

Tanpa Nama berkata...

HAIRAN..APSAL DEPA TAK NAK SURUHANJAYA SIASATAN DIRAJA?