Jumaat, April 08, 2011

MENGAPA DAP SUKA KEPADA ISU KEMATIAN !

Kita sudah faham kenapa DAP dan Ronnie Liu mahu salahkan SPRM dalam kes TBH.

Nombor satu, dia Cina dan isu itu boleh bangkitkan sentiman perkauman Cina. Dianggap SPRM sebagai organisasi Melayu mahu menaniaya Cina hingga membunuh satu anak muda Cina.

Nombor kedua, pasal mereka terlibat dalam rasuah dan salahguna kuasa PBT.

Nombor ketiga, untuk alih pandang dari kes sebenar. Mereka tak peduli ianya tidak konsisten dengan pendirian mereka menentang SPRM.

Nombor keempat, mereka mendapat publisiti murahan dimedia masa !

Nombor keenam,  Mereka memang kaki tipu - juara pembohong !


Sebaik saja berlaku kematian Ahmad Sarbini yang lompat dari tingkat 3 ibupejabat SPRM Jalan Cochrane Kuala Lumpur, dipercayai Gobind Singh telah menalipon keluarga ahmad Sarbini dan cuba menemui mereka.

Ronnie Liu si gangster juga kelihatan berada di kawasan pejabat SPRM dan kastam. Semasa kematian TBH, dia menendang pejabat SPRM untuk cari handphone TBH. Adalah benda dia cuba nak coverup dulu.

Sekarang dia pula nak sibuk-sibuk dalam hal ini. Dipercayai dia dan Gobind telah berjumpa dengan orang kastam dan keluarga Ahmad Sarbini untuk jadikan isu ini seperti TBH.

DAP sekarang kononnya nak ambil hati orang Melayu. Inilah peluang untuk kononnya jadi pembela Melayu dan meluaskan pengaruh dalam kastam. (Talam 2 Muka)

Jangan lupa Ronnie berada di situ sebab gangster forwarding company suruh dia pergi. Gangster ini semua dah berpeluh kerana SPRM dah rapat nak bongkar rangkaian gangster dan korupsi mereka.



Sumber
unspinners

2 ulasan:

Mohd berkata...

Nak cuba cover line aje.
Orang bodoh pun tahu.
Melayu mudah lupa ...............

Tanpa Nama berkata...

Kematian akan mendatangkan perniagaan kepada pakatan