Rabu, April 13, 2011

RPK - ADA APA APA KER..... KONAR BARING PULAK !

Hujan tidak, ribut pun tidak, tiba-tiba saja kita digemparkan dengan berita mengejutkan bila Raja Petra Kamaruddin (RPK) yang kini di dalam pelariannya di Australia telah membuat pendedahan berani dengan berkata DS Rosmah sebenarnya tidak terlibat dalam pembunuhan Altantuya.
"Saya sebenarnya lakukan (menulis) apa yang saya dengar dan orang cakap sahaja…Mana mungkin DS Rosmah boleh masuk hutan dan naik bukit tengah-tengah malam pergi ketempat kejadian…tidak betul sama sekali. Mereka itu termasuk DS Anuar suruh ‘proceed’…."
Di samping itu beliau juga membuat tuduhan yang sama ke atas DS Najib berdasarkan dengar cakap saja dan manafikan beliau tahu cerita semuanya. Beliau juga mendedahkan tujuan pertuduhan ke atas DS Najib adalah semata-mata adanya komplot orang-orang tertentu yang mahu DS Najib tidak diangkat menggantikan Pak Lah sebagai Perdana Menteri.
Orang yang berada dibelakang RPK pada masa itu sangat takut kepada Najib.Maklumlah... semasa Abdullah Badawi mereka sudah meperolehi segalanya.....
Kita tunggu pendedahan selanjutnya dari RPK..............

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada udang disebalik batu ....
Awas taktik dia - kaki putar alam !

Hamdan Rukun berkata...

BRO,

RPK BOLEH PUTAR SELURUH ALAM MAYA. BAHKAN RPK PERNAH MEMUTAR DIRINYA.
MARI KITA SERAHKAN DIRI KEPADA ALLAH.

AKU NAMPAK INI PETANDA ALLAH REDHA KEPADA PERJUANGAN KITA MARTABATKAN AGAMA, BANGSA DAN TANAHAIR...

Tanpa Nama berkata...

inilah berkatnya doa dan solat hajat ribuan ahli PAS yang mohon kepada Tuhan supaya kebenaran akan timbul dan kebatilan akan tenggelam, syukur...

Tanpa Nama berkata...

kebenaran akan timbul dan kebatilan akan tenggelam, itulah doa ribuan ahli PAS