Isnin, April 18, 2011

RPK HARAMJADAH - KONAR BARING 360 DARJAH !

HEBOH SEMALAYSIA DAN HANGAT DIPERKATAKAN TENTANG WAWANCARA YANG DIBUAT OLEH TV3 DENGAN RPK.SEMUA MASS MEDIA MELAPORKAN TENTANG PENAFIAN BELIAU BERKAITAN PEMBABITAN DS NAJIB DENGAN ALTANTUYA.NAMUN , BELUM REDA SEMUANYA,SUDAH TIMBUL SATU LAGI WAWANCARA BELIAU DENGAN WARTAWAN MALAYSIA INSIDER DIBALI !

MUNGKINKAH ANWAR ADA BERSAMA BELIAU DIBALI SELEPAS PRN SARAWAK ?

KUALA LUMPUR, 15 April — Blogger kontroversial Raja Petra Raja Kamaruddin menegaskan beliau masih bersama barisan pembangkang sambil menafikan beliau telah membelot hanya kerana memberi TV3 satu temu bual eksklusif, yang disiarkan semalam dan kelmarin.


Raja Petra mencetuskan kegemparan dua hari lalu apabila dalam temu bual itu mengatakan bahawa beliau tidak pernah menuduh Perdana Menter Datuk Seri Najib Razak atau isterinya Datin Seri Rosmah Mansor terbabit dalam kes pembunuhan wanita Mongolia Altantuya Sharibuu.



Editor portal Malaysia Today ini menjelaskan keputusan memberikan temu bual itu kepada The Malaysia Insider hari ini.


Respons sebahagian dari temubual adalah seperti berikut:

TMI: Baru-baru ini anda berada di Australia, bermakna anda mempunyai pasport untuk mengembara. Di mana anda berada sekarang dan di mana anda tinggal (sekarang)? Adakah anda akan balik ke Malaysia dalam waktu terdekat?



RPK: Sekarang saya di Bali. Dan, tidak. Saya tidak akan balik ke Malaysia, sekurang-kurangnya sehingga kerajaan (yang ada sekarang) tukar. Jika Barisan Nasional (masih memerintah, maka saya sepatutnya akan dikebumikan di Brookwood sebelah ibu saya apabila saya meninggal dunia.



Mengapa anda bertanya sama ada saya balik ke Malaysia? Disebabkan temu bual saya dengan TV3? Jika saya mengadakan temu bual dengan TV3 dan kemudian kembali ke Malaysia (yang bermakna saya tidak boleh jika saya tidak memberikan temu bual), bukannya terlalu jelas bahawa temu bual itu menyebabkan (saya) membelot?



Langkah bodoh, bukan anda fikir begitu?



............................... >

Memang sah RPK saorang yang hanya mementingkan wang ringgit.Beliau tidak pernah mempunyai pendirian yang jitu.
Daripada apa yang telah dinyatakan oleh beliau,membayangkan beliau adalah saorang yang mahu melihat Malaysia dikuasai oleh Pembangkang

Sebangsat2 ANJING,Bangsat lagi RPK !

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kepada Bloggers Pro Kerajaan, Hati2 dengan permainan RPK dan Anwar AlJuburi !

pacat berkata...

dari awal den dah tau perangai RPK tu.... so lepas nie tak payah la stesen TV pro kerajaan terhegeh2 nak interview manusia sebegini... buang masa sahaja....

oh malaysiaku berkata...

sejak dia muncul temuramah dgn TV3 tu pun aku tak percaya. kerana dia pun satu species dgn al-juburi.

senang cerita, dia pun agen antarabangsa yg bertujuan utk memunahkan Malaysia. kalau tidak dia takkan buat akuan sumpah (SD) palsu. org yg bermaruah takkan buat tuduhan hanya dgn dengar cakap2 orang, tanpa peduli ianya betul atau tidak.

entah2 tekaan dlm hati aku tu betul, dia nak bagi kerajaan sibuk, dan alihkan perhatian rakyat pada kes2 al-juburi yg sedang berjalan ...

kalau betul tulisan dlm artikel ni, tengok, dia buat satu lagi kona baring ... apa maknanya tu?

SEROJA HOMESTAY KANGAR NO. 10 LORONG 2, TAMAN BUNGA SEROJA KANGAR PERLIS berkata...

RPK ANAK HARAM JADAH!!! DIA NI SUKA HIDUP DALAM DUNIA YANG SERBA SERBI HALAL, ARAK HALAL, ZINA HALAL DAN SEMUA YANG HARAM ITU HALAL, DIA SUKA LA NEGARA YANG MACAM TU, TERMASUK AL JUBURITT DAN JUAK2 PAS YANG SOKONG MEREKA. MANUSIA NI KALAU DARAH MELAYU + ORANG PUTIH + +++++ ITULAH JADINYA