Selasa, Mei 17, 2011

AMARAN AWAL UNTUK PASUKAN KESELAMATAN !


Selain itu, tak tahu lah betul ke tidak, bahawa Sam Ketot dan kepimpinan AMK sedang melatih angkatan muda mereka untuk berlatih menajamkan daya ketepatan balingan dengan bermain "tuju kasut" dan "bola lisut" secara intensif setiap hari.

Juga, mereka diberitakan sering berlatih membuka mata dalam air lama-lama bagi membiasakan diri dengan water cannon, sekiranya percikan air dari meriam air itu terpercik terkena mata. Mereka juga dibekalkan sepasang "google" oleh Professor "google" sebagai benteng terakhir...

Justeru itu, saya suka mengingatkan jabatan-jabatan, pihak berkuasa dan agensi yang terlibat sebagaimana yang saya katakan di atas, supaya mem"freeze"kan semua permohonan cuti staf-staf berkaitan, bagi bersiap sedia menghadapi amukan "Si Ketot dari perguruan Mak Lampir".

Mana-mana kenderaan FRU, trak, range rover, black maria dan sebagainya, harap dihantar servis lebih awal pada bulan Mei ini bagi mengelak sebarang kesulitan kelak. Saya syorkan supaya menugaskan sepasukan anggota khas untuk mengawal kenderaan-kenderaan ini bagi mengelak cubaan sabotaj membuka "caliper pin bolt" yang mampu membunuh anggota keselamatan negara ketika bertugas. Manalah tahu, kan...

Sehubungan itu, saya berharap agar amaran ini diberi perhatian oleh pihak terbabit, kerana AMK dan Pakatan Haram sedang giat merancang jadual demo mereka. Jangan lupa "balun" saja mereka dengan belantan, rotan atau cota sekiranya mereka buat hal. Tapi jangan teruk-teruk sangat...nanti balik mengadu kat mak diorang pulak!

Harap maklum.

P/s: Kepada mana-mana peniaga, orang awam atau sesiapa saja yang rasa terganggu dengan huru-hara yang bakal dicetuskan oleh puak-puak bangang ini, sila tahan mereka, ambil gambar mereka, dan laporkan pada pihak polis. Kita saman dan charge mereka atas dakwaan PUBLIC NUISANCE..!!! Itu hak anda..!!!



sumber:
DUKEOFUMNO

3 ulasan:

Ular Menyusur Akar berkata...

Eeee budak kecik tu tak padan kecik. Nafsu dia besar. Malaysia ni dia ingat bapak dia punye...

Tanpa Nama berkata...

Lu suruh balun!!!! poraaah... lu ingat orang lain kayu ke?
Nanti lu dan keturunan lu kena balun padan muka!!!!!

Tanpa Nama berkata...

lawan tetap lawan... kalu ader orang demo kat kedai aku, aku simbah dengan asid... padan muka diaorang...