Isnin, Mei 02, 2011

PAS KENA HENTAM DENGAN BLOGGERS BEBAS !


PAS meroyan dan lupa dosa-dosa mereka yang lalu.

Pas sebuah parti hipokrit yang bertopengkan Islam. Sepanjang 61 tahun penubuhannya Pas tidak pernah lekang daripada menfitnah, mendedahkan aib orang, mencerca dan mencaci pemerintah terutama pemimpin Umno dalam Perikatan.
Tunku Abdul Rahman dijatuhkan hukuman KAFIR.
Tun Mahathir digelar sebagai Mahafiraun.
Tun Abdullah Badawi digelar sebagai Badawi jaga babi
dan Dato Seri Najib digelar sebagai Najib Monggolia
Anwar Ibrahim sewaktu masih dalam Umno pun tidak terlepas daripada diaibkan oleh Pas. Mat Sabu setelah mendapat maklumat tentang kegiatan seks sumbang daripada Umi Hafilda, Mat Sabu telah pusing satu Malaya dengan menggelar Anwar sebagai Aljuburi walliwati albontoti.

Umno tidak pernah menyerang atau melabelkan Pas, ini kerana pemimpin Umno berpegang kepada hukum. Hari ini apabila bloggers Pro-BN menyerang Pas habis-habisan, Pas baru sedar bahawa mereka talah diaibkan oleh bloggers Pro-BN.

Nah! Rasakan penangan kami pula, selama ini dunia alam maya dikuasai 100 peratus oleh puak-puak harami Pas, kina masa kami pula untuk membelasah Pas.

Semalam Pas menolak salam perpaduan yang dihulurkan oleh Najib, fine lepas ini kamu Umno tidur lena kerana tidak risau lagi akan soal jawab nungkar nangkir.

Biarlah Pas menjawab soalan malaikat, "Siapakah saudara kamu?"

Jawablah Pas bahawa saudara aku ialah komunis , sosialis dan kapir harbi.

Taiping Mali

UMNO lembab beb ... Yang bergerak dan cergas menyerang Pakatan Rakyat adalah blogger bebas pro-BN yang UMNO pandang dengan mata tepi!

3 ulasan:

Antibarua berkata...

PAS ITU HANYA PARTI POLITIK.. BUKAN AGAMA.. BODOH PUNYA AHLI PAS. DUDUK LAMA LAGI BAWAH KETIAK DAPIG SAMBIL JILAT2 JUBOQ DAPIG.. KEKALLAH BEGITU SELAMANYA..

SINDROM BISU DALAM PAS.

Malaysiatanahairku berkata...

Kata anda... UMNO lembab beb ... Yang bergerak dan cergas menyerang Pakatan Rakyat adalah blogger bebas pro-BN yang UMNO pandang dengan mata tepi!

Orang-orang atas pagar mcm kita nampak semuanya, kita tegur semuanya... Sy rasa UMNO tidak pandang kalian sblh mata... Mrk ndak berupaya / ndak seseuai utk melabelkan org2 politik mcm kalian lakukan. Teruskan perjuangan dan org2 mcm sy akan sentiasa menyokong kalian dr jauh...

Tanpa Nama berkata...

pelik, pas kata pelaku tidak boleh didakwa? bukankah dlm undang2 malaysia, melakukan seks oral adalah satu kesalahan?