Rabu, Julai 13, 2011

DIMANA DUNIANYA - SUDAH TIADA ?

Pembongkaran terhadap konspirasi memperalatkan kematian Baharuddin Ahmad, ahli PAS, benar-benar telah memalukan jentera media alternatif pro-pembangkang. Shuhardi Mohd adalah pelakon utama di dalam satu drama khas untuk memburuk-burukkan pihak polis dan FRU.

Dek terbongkar pembohongan ini, Shuhardi Mohd menjadi popular, bukan kerana berbakti kepada negara tetapi sebagai petualang negara. Begitu juga dengan pengarah-pengarah drama tersebut.

Sekarang, Shuhardi Mohd terpaksa menyembunyikan diri dek kebodohan beliau sendiri termakan dan diperalatkan oleh propaganda pihak yang sebenarnya pengecut ibarat 'baling batu sembunyi tangan'. Shuhardi yang susah dan terpaksa menanggung segala pembohongan yang beliau lakukan tetapi pengarah-pengarah drama tersebut?

Mereka masih lagi dapat berkeliaran bebas tanpa dikutuk dan tidak dikenali orang ramai. Shuhardi Mohd?



PDRM sudah tahu semua lakunan Pakatan.Cuma dibiarkan dengan perhatian saja supaya mereka lebih ghairah mendedahkan keburukan mereka secara tidak sengaja.Biar rakyat yang mengadili agar lebih sistematik !


Seterusnya

2 ulasan:

PEJUANG RAKYAT berkata...

Dalang utama DSAI merupakan pelakon yang hebat.Jadi pengikut dia pun boleh menjadi pelakon yang baik.Tapi sayang kantoi la pulak.

Tanpa Nama berkata...

Kesian..masih ada lagi org Melayu "bodoh" di dunia ni...