Sabtu, Julai 09, 2011

ORANG MELAYU PAS DAN PKR YANG MENYERTAI BERSHIT ADALAH BANGSAT - LOW CLASS

Dalam satu terjemahan SMS yang diterima dari Pulau Pinang. Ketua menteri paling celaka dalam sejarah kerajaan negeri Pulau Pinang Lim Guan Eng telah mengarahkan pihak DAP supaya tidak membenarkan ahli Cina DAP terlibat dalam perhimpunan tersebut.

Katanya,biarkan pertembungan diantara melayu dengan melayu dan pihak DAP hanya menguruskan soal kewangan dan logistik sahaja. Adalah tidak mengejutkan dikhabarkan perarakan haram nanti 99.99% adalah melayu.

Begitulah bijaknya sikafir LGE yang tahu memainkan peranan sebagai pelindung bangsa cina.Sebaiknya pemimpin melayu PAS dan PKR sanggup menjadi babi dan anjing Ambingai semata2 kuasa dan mabuk harta.

Penganut2 tegar PAS dan PKR pula semacam hilang akal bila meminum air liur dan kahak babi Ambingai sial !


7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Demo..demo...bagus..bagus
Lu orang lagi bangsat kulum kote najib....sampai terpancut

Tanpa Nama berkata...

betul keeeee low class.....macam mana diri sendiri....pulak high class ke....???????kita tidak boleh angkuh dan sombong sehingga kita merasa takjub dgn diri kita.....cermin2 le diri....hanya Allah yg tahu diri kita di tahap mana.....jangan terlalu sombong ......

Tanpa Nama berkata...

Penyokong PAS,kamu tak kan mampu lagi untuk sedar.Islamkah kamu?Kamu adalah penganut agama isle Tok Guru yang sesat lagi menyesatkan.Janji Allah S.W.T,kekal kamu dalam neraka buat selama-lamanya.

Tanpa Nama berkata...

Mesti la tak low class bodooooo...4:28:00 PM...kami guna akai..hang tak dak akai...akai hangpa cina babi yang control...kimak


10:34 AM, memnag sah...kalau bab kulum peliaq memang PGayR pandai...memang sah hang gay..pi kulum peliaq Azmin..pasai bini dia boss dia nak pakai malam ni...

Tanpa Nama berkata...

Untuk tatapan tanpa nama,
Kalau betul korang penyokong PR dan ada telur, suruhlah penyokong DAP ikut serta, barulah dikatakan pakatan... jangan jadi bodoh... lihatlah Lee Kuan Yew, semasa nak tarik undi Melayu Singapura sanggup pakai songkok.. kalau sesaper ada gambar tu sila siarkan.. buat kesedaran orang melayu malaysia..

Mazlan berkata...

Woi Takde Nama!!!

Baling batu kat polis tu tak sombong angkuh ke??? Fuck you la... Mak bapak ko bodoh dan bangang ke tak ajar ko logik akal??? BODOH..

Tanpa Nama berkata...

Umno- Melayu Bangsat