Sabtu, Ogos 06, 2011

MARI MENGENALI MAKHLUK PENGUNDI HANTU !

 
Banyak makhluk yang  ada didalam pakatan adalah pengundi hantu.Ini diakui sendiri oleh pucuk pimpinan mereka yang mendakwa KPT yang ada no:71 adalah dianggap sebagai Pengundi Hantu.
 
 
Nama: Saifuddin Nasution Bin Ismail
NO KP : 631207 71 5005

Individu tersebut berasal dari keturunan suku kaum Batak Mandailing di Sumatera Indonesia. Lihat juga di sini.

Akibat kemiskinan yang melampau di tanah kelahirannya dan mahu mengubah kehidupannya dia berhijrah ke Malaysia dan diberi taraf penduduk tetap (PR).

Setelah cukup tempoh memegang taraf penduduk tetap dan memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan dia diberi pula taraf kewarganegaraan oleh Kerajaan Malaysia.

Setelah bergelar warganegara dia kemudiannya masuk politik , selaras dengan undang-undang Malaysia yang menetapkan hanya warganegara yang dibenarkan terlibat dalam politik dan menjadi pengundi.

Bertanding di Machang Kelantan dan menang. Menetap juga di Machang. Menjadi pengundi di Kedah. Tempat yang langsung tidak ada kena mengena dengan Kelantan.


Ahli Parlimen Machang, Kelantan

Alamat:
No 22 Kg Air Hijau Batu 30 ,18500 Machang Kelantan
Pengundi di Dun Bukit Lada dalam Parlimen Pokok Sena, Kedah.


Mengundi dalam pilihanraya bukan di tempat yang dia menetap. Dia hanya akan muncul di kawasan pengundian sewaktu hendak mengundi. Itulah namanya pengundi hantu.
Wajah pengundi hantu

Kepada rakyat di Dun Bukit Lada,jika terjumpa individu seperti gambar diatas pada hari pengundian, sila tangkap dan serahkan dia ke Balai Polis berdekatan.

Lagi senarai pengundi-pengundi hantu bakal menyusul di blog ini
 
 
sumber:
rbfonline

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

dia bukannya penghuni hantau dia adalahsebenarnya "HANTU'