Isnin, Januari 03, 2011

SIAPA VVVIP YANG MELINDUNGI KELAB GAY DIMALAYSIA !

Pusat kegiatan kumpulan pengamal seks songsang atau kelab gay di Malaysia dikesan bergerak secara tersembunyi dan sukar dikesan, malah dipercayai 'dilindungi' golongan orang kenamaan (VVIP).
(GAY SIAL)
Agensi penguat kuasa turut berhadapan cabaran menjalankan operasi di lokasi-lokasi panas yang dikenal pasti menjalankan aktiviti seks songsang.
Difahamkan, kebanyakan golongan gay terbabit terdiri daripada mereka yang berpendidikan tinggi, profesional, tokoh korporat dan selebriti.
Jika dilihat blog-blog dan laman sosial popular Facebook turut mendedahkan 'keberanian' golongan gay itu berkongsi pengalaman peribadi dan kehidupan mereka sebagai pengamal seks songsang.
Menurut sumber, VVIP terbabit dikatakan pernah menghubungi dan memberi amaran keras kepada pihak penguat kuasa sekiranya premis-premis kelab gay terbabit diserbu.
Kelab gay tersebut berselindung di sebalik pusat urut,spa,club house dan fitness club di sekitar ibu negara,dan
'Siasatan mendapati terdapat lelaki warga asing juga bekerja sebagai 'tukang urut' di premis berkenaan.
'Golongan gay tidak segan silu mempamerkan kemesraan mereka di khalayak ramai malah pernah menggoda pegawai-pegawai polis ketika serbuan dibuat.
'Sifat tidak malu itu juga jelas dilihat ketika mereka menari bersama-sama dalam keadaan separuh bogel ketika serbuan dibuat di premis urut berkenaan,' menurut sumber.

KALAU KETUA GAY ADA.....
PENGIKUTNYA LAGI MIANG !

Selain berselindung di sebalik premis urut, pusat hiburan, kelab gay telah lama wujud tetapi menggunakan nama persatuan atau pertubuhan yang sah.

2 ulasan:

dzimba berkata...

aku tengok gambar pun dah geli bro...

blogenstarz berkata...

dzimba..
Bukan geli lagi,Nak termuntah adalah....
Khakkk pthuiiiii