Sabtu, Januari 15, 2011

SUK - NGOk HSRS JADI KEPALA BATU API MENGHINA SULTAN SELANGOR !

Hormati Suara Rakyat Selangor (HSRS) berharap dapat mengumpulkan sekurang-kurangnya 10,000 orang ke perhimpunan itu yang dijadual diadakan di stadium MPPJ di Kelana Jaya.
Antara NGO terlibat ialah Bersih 2.0, Jaringan Rakyat Tertindas (JERIT) Saya Anak Bangsa Malaysia (SABM), Jemaah Islah Malaysia (JIM), Malaysian Civil Liberties Movement (MCLM) dan beberapa lagi NGOk.
(bapak melayu.mak ceylon)
Jurucakap kumpulan itu, Haris Ibrahim berkata, perhimpunan tersebut bertujuan memberi tekanan kepada Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Mohd Sidek Hassan supaya mengkaji semula perlantikan SUK tersebut.


Selain itu, katanya, perhimpunan berkenaan akan juga memberi tumpuan kepada isu tempatan yang tidak dapat diselesaikan kerana tiada kerjasama dari kerajaan persekutuan melalui agensi mereka seperti Jabatan Kerja Raya (JKR), Polis Di Raja Malaysia (PDRM), SYABAS serta agensi lain.
HSRS merupakan gabungan NGO yang memperjuangkan hak rakyat dan keadilan seluruh negara.

PIRAHHHHHHH . PERGI MABOOOOK LAHHHH !
Inilah kerja NGOk yang tidak tahu malu.Asyik menyalahkan orang lain saja.Sendiri buat salah dianggap membetulkan keadaan.Mereka dengan sengaja membakar semangat kebencian rakyat selangor kepada Sultan.
Haris Ibrahim sebenarnya adalah saorang yang kecewa kepada dirinya sendiri.Dia ni dikatakan saorang kaki todi dan memakan apa saja hidangan yang dihidangkan kepada beliau.Cuma BATU dan Besi saja yang beliau tidak makan.Selain daripada itu,semua dibedalnya !
DAP dan PKR sangat sayang kepada dia.....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

NGOk ini juga lah yang menjadi dalang utama menyuruh rakyat Selangor menderhaka kepada Sultan.
Memang bangsat sungguh dia ni ....